Kyselinove 63. narodeniny

141 9 1
                                    

17.6 2016
Venované môjmu spolužiakovy Lukášovy Kyselovy.
Takže všetko najlepšie k narodeninám veľa zdravíčka(aj tak si to neprečítaš)

Kyselina sa zobudil na spadnutie hrnca. Posadil sa a pozrel sa okolo seba. Dneska sú jeho narodeniny. Zišiel dole plný radosti,lenže v tom sa potkol o svoju starú nohu a padal dole schodami. Postavil sa, oprášil sa a išiel do kuchyne. Pozrel sa na svoju dcéru "Guten morgen." Povedal Kyselina.
"Nie sme v Nemecku ty imbecil."
"Ja viem,ale ja mám dnes narodeniny." "A čo ja s tím?" "A ani my nezagratuluješ?" "A mala by som?" "Idem za svojimi vnukmi." Povedal Kyselina a odišiel do obývačky. Tam sa hrali jeho vnuci s kosačkami so sekerami a s motorovou pilou a ešte aj krovinorezom. Sadol si do kresla a povedal:"Ahojte moji milovaný vnuci!" Deti sa pozreli na Kyselinu a potom sa vrátili k svojej činnosti. Kyselina zahrkal s balíkom sladkostí a deti bleskovo rútili ku Kyseline. Sadli mu na kolená a prosili ho:"Dedo daj nám sladkosti!!!" "Nein." "Prečo???" "Lebi ste zabudli na moje narodeniny." Tak mu začali gratulovať. Potom sa Kyselina usmial a dal im cukríky.
"Aj ty máš narodeniny dedo?" "Že sa pýtate,veď narodeniny som vymyslel JA,v roku 1286. Keď som bojoval proti Hitlerovy v Luftwaffe. LENŽE to nebol Hitler ako ho poznáte. Bol to Hitlerov bratranec tretieho kolena môjho mrtvého psa." Vnúčata povedali:"Nemyslili sme si,že si taký starý."
Kyselina na to:"Tiež som si nemyslel,že niekedy zostrelím nemecké lietadlo ale podarilo sa my to rok po vojne! To je úspech." A Kyselina si povie skôr pre seba:"Ale neviem prečo ten hajzel nemanévroval." Deti sa začali smiať až sa chytali za bruchá. "Čo je vám smiešne?" "Ty,dedo." "A chcete vedieť ako to skončilo?" "ÁNO!!!!" "Tak počúvajte... Keď....."

A tak Kyselina rozprával a rozprával,až tie deti zaspali. Kyselina sa postavil,prikryl tie deti a odišiel za svojou dcérou... Kyselina si povedal: Šľak ma trafí...

.......................Koniec...........................

Ahojte,je tu predposledná časť. Posledná sa iba rysuje a tak dúfam,že tí ktorý si to prečítali sa aspoň trochu bavili.

Chiara^^

Poviedky (DOKONČENÉ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora