17-Uygulama Önerileri

1.1K 5 0
                                    

advanced task killer: eğer android telefonunuzun şarjından şikayetçiyseniz bir de bu programı kullanarak deneyin. arka planda çalışan programları görmenizi ve kapatmanızı sağlıyor.

android fun ringtones: çeşitli melodiler ve sesler dinlemek için kurulabilir.

dolphin browser hd: browser alanında tek geçtiğimdir. opera ile ebay'de mesajlarımı okuyamıyordum bu browserda hiçbir sitede hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. ayrıca birçok add-on la uygulamayı güzelleştirebilirsiniz. örneğin screen cut ile istediğiniz bölgenin resmini kaydedebiliyorsunuz. hoş oluyor tabii.

tweetdeck: hem facebook hem de twitter güncellemelerinizi rahat bir şekilde görebileceğiniz yorum yapabileceğiniz hızlı çalışan bir uygulama. sitelere girmeye gerek kalmıyor.

ebuddy: sadece android telefonlarda değil internete girilen bütün telefonlarda bulunması gereken messenger uygulaması. aynı anda msn, facebook chat, aim, yahoo vb. adreslerinize giriş yapabilirsiniz. bu kadar geniş çalıştıran başka bilmiyorum.

goggles: türkiye'de çok işlemese de arada bir doğruyu göstererek vay be dedirten program. logoyu tanıma ve hakkında bilgi verme özellikleri var. işe yarayacağı gün sayısı az olsa da telefonun yeteneğini göstermesi açısından yararlı.

barcode scanner: barkod okuyucusu ayrıca bilgisayardan telefona aktarılacak kodlanmış bilgileri algılar.

talking tom: ilk kullanış da gülmekten yarılabilirsiniz. eğlenceli gerçekten ancak iki gün sonra silersiniz büyük ihtimal. yine de eğer küçük yaşta yiğeniniz varsa ona gösterebileceğiniz en iyi uygulama.

photofunia: hızlı bir fotograflara efekt ekleme programı. güzel.

world explorer: hem online hem de offline çalışabilen dünya haritası. online iken indirdiğiniz haritaları offline durumda görebiliyorsunuz.

ınstant heart rate: büyük vaadleri olan ama ciddi anlamda işinize yaramayacak bir uygulama. parmak nabzınızı ölçtüğünü idda ediyor. bir şeyler yazıyor ekrana da testin sonucunda ancak ihtiyaç anında ne kullanılır ne de güvenilir olduğundan kaliteli işe yaramaz bir program.

ak notepad: herşeyden güzel bir ismi var. çok rahat bir şekilde not almanıza ve sosyal sitelerde anında paylaşmanıza olanak sağlıyor.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin