PROLOG

955 21 0
                                    

*PROLOG*

Práve som na prechadzke s mojím psom Luckym. Tak sa vám teda predstavím.  Moje meno je Lisa Payne.Pochádzam z Wolverhamptonu a mám 18 rokov. Práve dokončujem strednú veterinárnu školu. Milujem strašne zvieratá a hlavne psov. Taktiež mám rada hudbu. Ale veď kto by nemal. Určite ste sa všetci pozastavili pri mojom priezvisku.Áno som sestra toho slavného Liama Payna z tej slavnej skupiny One Direction. Je to dokonalý brat,človek,syn a neviem čo všetko. Je strašne starostlivý mám ho mooooooc rada aj keď niesom s ním tak často ale vždy sa strašne moc teším keď ho môžem uvidieť čo i len na chvíľu.S jeho skupinou som sa ešte nemala možnosť stretnuť pretože vždy prišiel on sem a nie ja za ním. Dosť už o ňom. Ako som spomínala som na prechadzke zo svojím psom.Milujem toto mesto.Ale keď doštudujem chcela by som sa presťahovať do Londynu nájsť si tam prácu a žiť tam. Proste Londýn je moje mesto snov. Je strašne krásne. Ako malá som si stále kreslila Big Ben , Tower Bridge a všetko možné čo je spojené s Londýnom.

***

Dnes sa chystám ísť niekde večer von s mojou najlepšou kamoškou Natalie. Je vážne skvelá osoba.Je úplne posadnutá One Direction. A keď som ju minule zoznamovala s Liamom odpadla. Smrtelne vážne musela som ju poriadne prefackovať aby sa prebrala. Odvtedy si už pomaly zvyká ale aj tak najviac zbožnuje Nialla a toho ešte možnosť nemala strenúť. Snáď raz jej to výjde.

Môj doknalý braček mi sluboval že ma toto leto vezme niekde na dovolenku aj s jeho kamarátmi.Dúfam že to splní pretože to ma byť darček k mojej 19 ktoré oslavujem cez leto v auguste.Hrozne sa teším.Ach len teraz nech poriadne zmaturujem.O chvílu  sa blíži všetká ta pohorma potom leto a sloboda.Och tá užastná predstava je neopísateľná...

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now