Το κορητσακι και η κουκλα

380 15 16
                                    

Γεια παδια αφτην την ιστορια μου τιν εχει διυγιθει ο προπαπους μου και τρομαξα τοσο πολυ π δεν κιμιθικα για μια εβδομαδα πραγμα π εινε αλιθια. Λιπον ολα αφτα ξεκινισαν πριν 27 χρωνια οπυ ειπηρχε μια οικογενεια με πολλα οικονομικα προβληματα παρολλα αφτα τα εβγαζαν περα και περνουσε ο κερος...

Μια μερα το κοριτσακι τις οικογενειας που μολις ειχε γινει 6 χρονον ζητησε απο τους γονεις της να της παρουν μια κουκλα για να γενεθλεια της επιδι ειχε παρα πολι λιγες . Ετσι μετα απο λιγες ωρες την πηγαν στο πιο κοντινο καταστηιμα για να αγορασει μια κουκλα ο[ος ειχε πει το κοριτσακι .Εκει περα ειπιρχαν πανο απο 50 κουκλες αλλα μια εκανε την περισοτερυ εντιποση.Αφτη η κουκλα ειταλ λιγισμενη δειχνοντασ με το χερη της το νουμερο δυο.Επισις την ειχαν παρει αλοι δυο και την επεστρεψαν και ου διο επισις ερχοντουσταν με μαβρα ρουχα . Φοβερη συμπτοση!!! λιπον χορις κανεναν δισταγμο την πιραν πολοι εφχαριστιμενου...

Την επομενη μερα οι γονεις της κοπελας ειχαν φυγει για δουλιες και της ειπαν οτι θα αργουσαν και την αφεισαν μονη της...

Ενο επεζε το κοριτσακι στο δοματιο της με της κουκλες της ειχε ξεχασει να παρει την κενουρια της κουκλα και επεξε με τις παλιες ... Εκεινη την ωρα ακουει κατει απο το σαλονι  και δεν εδοσε σημασια το ξαναακουει και πιγενει να δει!!!μολισ πιγε δεν ειδε τιποτα μονο την κουκλα τησ κατο απο τον καναπε αποτι ειταν πανο στον καναπε

Μετα ακουσε μια φονη να λεει:Δημητρα ερχομαι να σε παρο απο εδο...

Δημητρα:πιος εινε εκει μαμα μπαμπα ειρθατε;;

 Φωνη :παιρνω το μαχαιρι...

Δημητρα:πιος εινε εκει;; φοβαμε πολυ!!!!!!!

και βγενει στο δωματιο η κουκλα γεματη εματα κραντοντας ενα μαχαιρη !!!!!!!!!!!!!

Δημητρα: Σε παρακαλω ασεμε υσηχη

Κουκλα: οχω βεβεα εινε δουλια μου να σε σκωτωσω ...και της ρηχνει το μαχαιρη το κεφαλι.Μετα απο αφτο η κουκλα επιστρεφει στο σαλονι ξαπλομενη δειχνοντασ με το χερη το ωουμερο τρεια αφτην τη φορα .Μολις ειρθαν οι γονεις της Δημητρας την φοναξαν και δεν την ακουσαν ! ετρεξαν κατο να την δουν και ξαφνικα την ειδαν ξαπλομενη ανασκελα με ενα μαχαιρη στο κεφαλη. Μολις το ειδαν αφτο οι γονεις της επαθαν ταφτοχρονη αποκοπη .Περασαν χρονια απο τοτε και δεν τους εφτιαξαν ταφο και ετσι αφτο το σπιτι εμεινε στοιχιομενο !!! Οι φοιμες λενε οτι ακομα η κουκλα στοιχιονει την γητονια και σκοτονει παιδια ......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το κορητσακι και η κουκλαWhere stories live. Discover now