1.časť

352 19 0
                                    

Práve je 13.január , Pondelok.Je 6:00 a ja musím vstávať do školy.                                                                 O chvílu to všetko príde.Nevyleziem z izby budem sa stále iba učiť.Ty kokos to bude! -_-

Konečne som sa postavila z postele a vybrala sa smerom kúpelňa. Spravila som si rannú hygienu a dala aj rannú spŕšku.Potom som sa poobliekala,namalovala a očesala. Keď som bola hotová zišla som dole schodmi.

,,Dobré ráno."pozdravila som mamu.

 ,,Aj tebe princezná."mama sa na mňa usmiala a podala mi šálku s čajom.

 ,,Kde je ocino?"spýtala som sa.

 ,,On je v práci.Príde až nejako na večer.

 Najedla som sa vypila čaj a šla som do školy.Išla som peši s mojou kamarátkou.

 ,,Čau Naaaat."privítala som ju a obajala.Dlho sme sa nevideli keďže som bola chorá do školy som nechodila.

 ,,Čau zlatoo."objala ma tiež.

 ,,No čo ty som o tebe nepočula čo som bola chorá celý čas."začala som jej klásť milión otázok.

 ,,Ale pohodička.Začala som chodiť s jedným chalanom z výšky čo je vedľa našej školy."usmievala sa ako slniečko na hnoji.

 ,,To váááááážne?Kto je to?Poznám ho?Hovor všetko!"pozerala som sa na ňu s otvorenými ústami.

 ,,Hej poznáš.Je to ten pekný Josh.Teda tak ho volajú u nás na strednej."začala sa smiať.Ja som sa k nej pridala.

 ,,Ty si pekná sviňa.Toho chcem asi už 2 roky.Dobré dievča."zasmiala som sa.

Rozprávala mi ešte o Joshovi ako sa spoznali a že sú spolu ešte len 2 týždne.Musia byť veľmi chutný.Juu ako im to prajem.

Po tom dlhom rozprávaní sme konečne došli pred školu.Nat zrazu zastala. ,,What are u doing?"pozrela som sa na ňu nechápavo keď z ničoho nič zastavila.

 ,,Veď Josh ide."usmiala sa.

 ,,Och prepáč tak ja idem teda čakám ťa pri skrinke."

 ,,Nie buď tu chcem vás zoznámiť."zatiahla ma za ruku pri ňu.

 Kým sme tam tak stáli prišiel Josh.Oni si hneď dali pusu a objali sa.Ňuuu no nevravím aky su chutný.

 ,,Josh toto je moja najlepšia kamarátka Lisa."predstavila nás Natalie.

 ,,Ahoj ja som Josh."objal ma.Bol taký pekný.Ešte sme tam chvílu stáli a rozprávali sa.Potom mi napadlo že by chceli aj asi trochu súkromia.

 ,,Nat musím ja ísť na záchod tak ťa počkam pri skrinkách.Ok.Pa."rychlo som zdrhla.Keď som bola už pri vchodových dverách do budovy tak som sa ešte obzrela na nich. ,,Ešte že som odišla inak by sa asi ani nepobozkali."povedala som si potichu.

Potom som išla pri skrinky prezula sa a zobrala si knihy.Ešte som musela zavolať mame aby pre mňa prišla zo školy pretože budeme dostavať také knížky aby sme sa pripravili na maturity abudú dosť ťažké.Keď som išla vytáčať číslo dobehla Nat. ,,Ty čo bežíš?Josh ťa chcel pretiahnuť pred školou ale ty si nechcela tak si rychlo zdrhla?"začala som sa smiať. :-DDDD

 ,,Ty si fakt drbnutá.A bohužial nie.Myslela som si že už zvonilo."zasmiala sa aj ona.

 ,,No veď vieš ako sa hovorí:Jeden myslel a druhý nedomyslel."začali sme sa naraz smiať. a Vtom zazvonilo.

 ,,Biiiitch!Ja som chcela ešte mame zavolať.No nevadí zavolám jej potom cez veľkú prestávku."

Pobrali sme sa teda do triedy.

**** Celé vyučovanie prebiehalo v pohode.Mali sme väčšinou len prednášky čiže to som si vždy sadla niekde do zadu a buď počuvala pesničky,rozprávala sa s Nat alebo bola na fb.

 Keď sa toto všetko skončilo konečne som si mohla vydýchnuť.

Rýchlo sme utekali zo školy von a išli sme do Starbucks na kávu.

Prišli sme objednali sme si a vzali zo sebou.Ja som si dala cappucino a Nat si dala latte macchiato.Popri tom ako sme pili sme sa prechádzali po meste.Vonku bolo všetko ešte zasnežené a príjemne svietilo slnko.,,Počuj išla by si so mnou vyvenčiť ešte Luckyho?"nahodila som psie oči na Natalie.

,,Ale jasné že pojdem poď ideme pre neho."Nat suhlasila a tak sme teda išli smerom k nášmu domu. Keď sme dorazili k nášmu domu rychlo som zbehla do vnútra pre Luckyho.Mame som nič nehovorila len som rychlo zdúchla.

Venčili sme asi polhodinu potom som sa s Natalie rozlúčila a išla som domov.Keď som sa konečne dostala domov zistila som že som sama doma.Uvarila som si večeru najedla sa a potom išla do sprchy.Kým som všetko spravila bolo 6 hodín večer.

Už som si len lahla na postel zapla notebook a bola na ňom do večera.Počuvala som pesničky od môjho milovaného Macklemora a pustila som si aj sem-tam od One Direction.Little Things je moja oblubená mám pocit ako keby tá pesnička bola naspievaná o mne.A podľa mňa o tom aj chalanom išlo aby sa do nich ich fanúšičky zamilovali ešte raz.Sú fakt úžasný.Chýba mi Liam.

Sem-tam som si pozrela aj skype či tam náhodou nieje.Vždy som mala smolu on stále nič.Keď už ma pesničky nebavili zapla som si film.LOL.Je to TOP film.Zadívala som sa do filmu a okolitý svet nevnímala....

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now