Season 2. Chapter 28.(84.)

571 35 7
                                    

Sziasztok! Itt is vagyok az ujjabb résszel! Elnézést az esetleges helyesírási hibákkért, most tableten írok nektek! Jó olvasást ehhez a részhez!

.::Lily Smith szemszöge::.
A babafigyelő kütyüből jövő babasírás töltötte meg a szobánk. Szinte kipattantak a szempilláim, csakúgy' mint a mellettem fekvő vőlegényemnek is. Éppen álltam volna fel, de Louis megelőzött.
- Hagyd csak, majd én intézem!- szólt, azon a reggli rekedtes hangján. Feltápázskodott, így elémtárult tökéletes teste. Ámuldozva néztem izmos hátát, vállait. A tekintetemmel követtem minden mozdulatát, egészen addig, míg el nem tűnt az ajtófordulóban. A babasírás abbamardt, viszont a babafigyelőt nem kapcsoltam ki. Hallottam Louis hangját, amin kénytelen lettem elmosolyodni. Egy dalt dúdolt. A kezembe vettem a készüléket, majd mosolyogva dőltem hátra. Nem sokkal később az ajtócsengő kellemetlen ricsja zengte be a házat. Sóhajtva keltem fel, és a köntösömet magamrakapva indultam le. Valakinek nagyon fontos dolga lehet, hiszen elég erősen rátámaszkodott a csengőre!
- Jövök már!- kiabáltam ki. Megfogtam a kilincset, majd lenyomva kinyitottam a nagy fa bejárati ajtót. A küszöb túloldalán a nővérem toporgott. Mióta Niall elment nagyon maga alatt van, sőt szinte senkivel se hajlandó beszélni. Nagyon furcsának találtam, hiszen szinte ki sem mozdult a lakásából.
- Szia!- moslyodtam el, de Melody nem viszonozta ezt a gesztust. Csak komoran nézett maga elé, miközben melette egy bőrönd hevert. - Készülsz valahová?

.::Melody Smith szemszöge::.
Már kb egy hete, hogy nem láttam Niall kék gyönyörű arnyalatában játszó szemét, szöszi fejét. Nem hallottam nevetését, nem láttam azt a cuki mosolyt az arcán. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire fog majd hiányozni, de színte kibírhatatlan volt ez a hét. A Liam iránt táplált vonzalmaim, pedig egyre jobban kezdenek elhalványúlni. Naill felé viszont egyre és egyre jobban keezdek kötődni. Ennek fordítva kellene megtörténnie, így azt hiszem, kezdek megzakkanni. Ez már nem normális dolog.
Ma is egész nap a sötét szobában gubbasztottam. Fogalmam sem volt, hogy mennyi lehet az idő, de megkordult a hasam. Feltápászkodtam az eddigi ülőhelyemről, majd kibotorkáltam a konyhába. A hírtelen jött fényesség először bántotta a szemem, amely már fájt, és minden bizonnyal piros volt a sok sírástól. Barna hajam biztosan egy szénakazalra hasonlított. Kiszárdt torokkal készítettem el a nyugtató teám. Miközben vártam rá, odaléptem az üzenetrögzitőm mellé. Négy üzenet érkezett. Kettő a húgomtól, egy pedig Liam- től. Most semmi kedvem nem volt hallgatni az idétlen papolásukat, miszerint nagyon aggódnak értem. A negyedig üzenethez érve, egy nem várt dolog fogadott...

Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de azért remélem tetszett! Tippeljétek meg, hogy kitől érkezett üzenet! :-) Szép nyarat mindenkinek! :-)

Story Of My LifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang