Došli jsme k nám domů a dojedli jsme pizzu. Šla jsem se do pokoje převléknout a Váďa šel se mnou. Vzala jsem si šedé kraťásky a pastelově žluté tílko. Převlékla jsem se a zavolala jsem Teri. Povídali jsme si a ona už musela jít. Tak jsem se zase začala věnovat Váďovi. Dala jsem mu pusu, dvě.... a začali jsme tam kde jsme naposledy skončili. "What do you mean?" Začal hrát můj telefon. Volala mi mamka. ,, Ano mami?" Řekla jsem do telefonu. ,, Zlatíčko teď budu ještě 5 dní pryč ale pak na týden odlétáme k moři do Španělska" řekla mamka šťastným hlasem. ,, Super mami! To je skvělé! Bude s námi moct i Vadim?" Řekla jsem nejistě, protože mamka nic neví. ,, Promluvíme si o tom později ano? Teď už musim končit, pa" řekla a zavěsila telefon aniž bych já stihla něco říct. S Vadimem jsme šli udělat tuňákovou pomazánku. Já ji mazala na chleba a Vadim vybíral film. Ještě jsem nalila do skleniček kolu a šli jsme nahoru do mého pokoje. Zapojili jsme notebook k televizi a koukali na film ,, Lhát se nemá" Váďa na mě koukal chtícím pohledem a já jsem se musela jenom smát. ,, Čemu se jako směješ?" Řekl a hodil po mě polštář. ,, Tobě ty trdlo" řekla jsem a začala polštářová bitka. Mlátili sme se jako malý děti. Pak jsme pokračovali ve filmu, snědli jsme chleba a usnuli jsme. Ráno mě vzbudil budík ale Váďa ještě spal, tak jsem se šla osprchovat a vyčistit si zuby. Bylo asi půl 8 ráno a já šla udělat snídani. Vadimek ještě spal tak jsem ho šla vzbudit. ,, Lásko vstávej, snídaně je na stole" a dala jsem mu pusu. Šli jsme dolu na snídani. ,,Děkuju zlatíčko" řekl mi a začal snídat. ,, Originální míchaná vajíčka" odpověděla jsem a začali jsme se smát. Pak jsme šli nahoru koukat na filmy protože jsme nikam nemuseli. Váďovi zvoil telefon. Volal mu Vláďa, jestli nechce jít k němu, že potřebuje vyřešit Vodopáda a dovolenou. ,,Zlátíčko bude ti vadit kdybych tak na hodinku odešel?" zeptal se s úsměvem. ,,Jasně že ne" řekla jsem, dala jsem mu pusu a Váďa odešel aby byl dřív zpátky. Když jsem teda měla tu možnost tak jsem zavolala mamce. ,,Ano?" řekla když už to konečně zvedla. ,,Můžeš teď volat?" zeptala jsem se nejistě. Měla pauzu tak jsem jí všechno řekla. Poslední věta kterou mi řekla byla ,,Pokud to nebude vadit jeho rodičům tak samozřejmě jet může.Už musím jít tak ahoj." Super. Čekala jsem až Vadim přijde abych mu to řekla. Po telefonu se mi to rozebírat nechtělo. K obědu jsem objednala pizzu. Nechala jsem jí přivézt až na druhou hodinu, aby to stihl i Vadim. *Crr* zvonek! Rychle jsem vyskočila z gauče a běžela jsem ke dveřím. ,,Tak už jsem tady" prohlásil Vadim stojící mezi dveřmi. ,,Super, přišel si dřív než pizza."
,,No neřekl bych" a ukázal na právě přijíždějící auto co rozváží pizzu. Vzala jsem si peněženku a vyšla jsem na chodník. ,, Bude to 380,- " řekl kluk co rozváží pizzu a podal mi jí. ,,400,- odpověděla jsem mu a podala jsem mu dvě dvoustovky. Nenechala jsem ho nic říct a už jsem běžela za Vadimem který stál furt ve dveřích. Vešli jsme dovnitř. ,,Jakou pizzu si vlastně objednala?" Zeptal se Vadim. ,,Půlku margharitty a půlku tuňákové."
Vadim si sundal bundu a šli jsme nahoru do mého pokoje. Koukali jsme na seriál přátelé a u toho jsme jedli pizzu. Vadim si dal od každé jeden kousek a už nemohl. Šel si lehnout na postel a ruce si dal za hlavu. Zavřel oči. Potichu jsem se zvedla a šla jsem si na něj obkročmo sednout. ,,Mám pro tebe novinu" špitla jsem. ,,Joo a jakou? Máš číslo na rozvážeče pizzy?" Řekl na oko uraženě. ,,Poletíš s náma k moři!" Vyhrkla jsem a objala jsem ho. ,,Skvělý! " řekl a dal mi pusu na čelo. Lehla jsem si k němu, položila jsem si hlavu na jeho hruď a dále jsem sledovala seriál. Než jsme usli.- - - - - - - - - - - - - -
Tak doufám že se vám tahle kapitola líbila a už je konečně u konce s 657 slovy. Jindy jich je víc ale mě toho sem už moc nenapadlo 😕A pro ty co to zajímá! ☺ brzy začnu možná psát o koních! ❤🐴 takže milovníci koní budou určitě rádi 😅
Budu vděčná za každý reads i vote!❤
Papa💕