8.kapitola

236 14 3
                                    

Zrazu som začula len strašný vreskot z poschodia. Myslela som, že sa niečo vážne stalo, no opak bol pravdou.

"Mohli by ste byť potichšie?" skuvíňal braček.

"Niekto má riadnu opicu čo?" musela som podripnúť to by som nebola ja.

"Môžeš držať hubu? Inak ako sme sa dostali domov?" bingo Tomáško. Aj mňa by to zaujímalo. Ale odpoviem mu takou istou odpoveďou, akú som dostala aj ja.

"Na jednorožcovi," zakričala som z plných pľúc.

"Ty si pekne nafetovaná. A to hneď z rána?" zasmial sa Sebastián. Ani som si neuvedomila kedy došiel.

"Dobré ráno aj tebe,"milo som sa na neho usmiala a on mi úsmev obetoval. Celé doobedie som ja, Tomáš a Sebastián riešili záhadu včerajšieho návratu. Nakoniec sme sa na to vykašlali a pozerali seriál- Priatelia. Niekedy pri tom chytám záchvaty smiechu.

"Cŕŕŕn," bolo počuť od dverí. Všetci sme boli leniný sa zdvihnúť sa a otvoriť dvere. Keď sa to už ozvalo tretíkrát obetovala som sa. Otvorila som dvere a za nimi stálo dievča približne v mojom veku. Vyzeralo milo.

"Ahoj, som Kristína. Prišla som za Adamom," povedala a stále sa milo usmievala. Ja som úplne zabudla, že je doma

"Jasné, poď ďalej," pozvala som ju dnu.

"Máte to tu pekné," povedala slušne aj keď tvár jej zdobil falošný úsmev.

"Ďakujem, poď za mnou,"povedala som a viedla ju do Adamovej izby. Chcela som ju hneď otvoriť, s čím by som nemala problém ale pred návštevou som chcela vyzerať slušne. Zaklopala som, no nik sa neozval. Zopakovala som to, ale stále nič. Pozrela som sa na Kristínu, ktorá ma povzbudila. Otvorila som dvere a uvidela sa Adama rozvaľovať na posteli s tabletom v rukách.

"Teba neučili, že keď ťa nikto nepozve dnu tak sme nemáš ísť," vyletel na mňa.

"Máš návštevu,"povedala som otrávene a zbehla dole za chalanmi.

"Kto to bol?" spýtali sa obaja jednohlasne.

"Nejaká Kristína," odpovedala som znudene. Obaja dostali záchvat smiechu a ja som nepochopila prečo. Pozrela som sa na nich mojim pohľadom ala niečo mi uniklo.

"Kristína ja Adamova bývala. Teda s jeho strany. Ona si stále myslí, že spolu chodia a tak Adam sem tam hráva dosť zaujímavé divadielka." dokončil Sebastián a chytil ma okolo pliec. Nevadilo mi to. Zrazu bolo počuť len strašné buchnutie dverí a následne kroky po schodoch.

Zišla dole Kristína. No už to nebolo to milé dievčatko, ktoré sa na mňa usmievalo vo dverách. Bola nahnevaná. Ale na koho? O chvíľu som to zistila. Pozrela sa na mňa pohľadom, ktorý by zabíjal a vrhla sa na mňa. Ničomu som nechápala iba som sa bránila.

"Ty suka malá! Takto mi prebrať frajera!" vykríkla a začala ma mlátiť ešte viac. Po jej slovách som bola ešte viacej dezorientovaná. Chalani ju nakoniec odtrhli odo mňa.

"Kristína stačí! Teraz to všetko pekne vysvetli!" prikázal jej Tomáš

"Tá zmyja! Max my včera povedal, že vraj ju predal Adamovi na sex! Mojho Adamka ti nedám!" zakričala a znovu sa na mňa hodila. Chalani ju do písmena vyhodili z domu. Stále ničomu nechápem. ADAM! Ako na zavolanie prišiel dole.

"Ďakujem vám chalani. Práve ste mi zobrali pár mesiacov sexu." povedal s pobavením, čiže mu to asi nejak extra veľmi nevadilo.

"Mohol by si mi to vysvetliť? Práve tu na mňa vyskočila dáka žena a hovorila, že som jej prebrala frajera. Je divné, že o ničom neviem!" kričala som na celý dom a všetci sa na tom úžasne zabávali.

"Takže takto. Včera sme ťa zabudli v bare.Ja som sa pre teba vrátil no už sa o teba chcel postarať Max. To je Kristínin brat. A ja aby som ťa dostal od neho, tak som povedal, že som nadržaný a chcem si to s tebou užiť a on to povedal Kristíne ta da. A na budúce mi poďakuj krpec," Povedal a cmukol na mňa. Chytala som všetky farby červenej nie však pre to ,že by som sa pýrila ale od zlosti. Vybehla som hore na strechu kde som sa chcela ukludniť.

Zrazu si vedľa mňa niekto prisadol.

Ahojte :D

Tak trošku dlhšia ako zvyčajne, ale snáď to nevadí.

Úprimne mne sa nepáči, ale dúfam, že vám áno.

Názory?

Lenčiča

Zmena mi otvorila oči √Where stories live. Discover now