Kada smo ušli u kuću Harry Stylesa bolje rečeno vilu mogao se odmah osjetiti miris cigara i alkohola. Svi su plesali opijali se. Bilo je tu svačega. Unatoč obećanju kojeg su moji prijatelji trebali ispuniti i nisu baš. Ja sam večinu tuluma provela stojeći sama u kutu. Ubrzo mi je jedan dečko počeo prilaziti. Meni je bilo jako neugodno i sva sam se zacrvenila. Bio je jako zgodan te je imao jako lipo građeno tijela, imao je crnu kosu i crne oči. Nosio je bijelu majcu kroz koju su se mogli vidjeti njegovi mišići.
"Hej ja sam Milan a ti si ljepotice."
"Ja sam Aleksandra, drago mi je."
"Također,pa zašto je tako lijepa i mlada djevojka sama?"
"Nisam ja baš za tulume , nekako ja nijh nevolim a ni oni mene nevole."
"Ma nebrini samo se trebas opustiti, želiš li možda malo vanka na čisti zrak da prošetamo?"
"Može rado."
Dugo smo pričali a nakon toga odlučila sam se vratiti da me nebi tražili moji prijatelji.
"Znaš ja bi se trebala vratiti da me ne traže."
"Ostani još malo."
"Stvarno ne mogu žao mi je moram ić."
Te sam se laganim koracima uputila prema velikoj kući.
Ubrzo sam osjetila jaki stisak oko struka.
"Neideš ti nikamo. Ne dok ti ja to ne dopustim."
"Pustime gade jedan."
"Nikada ljepotice, a sad ćemo se ja i ti malo zabaviti."
Čvrsto me je držao za ruku dok smo koračali do velike kuće te smo odmah krenuli u slobodnu spavaću sobu jer je većina soba bila zauzeta. Kada smo stigli u sobu odmah je zaključao vrata.
"Hajde mala skidaj se."
"Neću, ostavi me na miru gade jedan."
"Ako nećeš milom onda ćeš silom."
"Neee ostavi me na miru upomooooćććć!!!!!. Pomoziteeee!!"
"Draga ovdje te nitko ne može ćuti."
Ubrzo je počeo skidati sve sa mene a ja sam ostala samo u grudnjaku i gaćicama. Plakala sam ko kišna godina samo sam molila Boga da mi netko dođe pomoći. Stalno sam vikala upomoć ali nitko nije dolazio. Poćeo mi je ljubiti vrat te ostavljati sitne ljubavne ugriz po cijelom tijelu. Ubrzo se u sobi pojavio dečko kojemu nisam mogla vidjeti lice jer je nosio kapuljaču. Odmah mi je pomogao te je Milana pretukao.
Bilo mi je neugodno zato što sam ipak bila samo u grudnjaku i gaćicama. Još uvijek nisam mogla vjerovati što se desilo i što je sve moglo biti da nije došao taj dečko. "Vidjet ćemo se mi još ljepotice a i nadam se da ćeš se uvijek sjećati ove noći."rekao je Milan te mi namignuo. Suze su se i dalje slijevale niz moje lice.
"Gori u paklu gade jedan." "Ljepotice moja nadam se da ćemo ovo opet ponoviti." Ubrzo se dogodilo nešto neočekivano. Milan je počeo gorjeti. Kada je skroz izgorjeo u sobi nije bilo ni traga sve je bilo kao da se nikad vatra nije ni pojavila kao da nitko nije boravio u sobi. Misteriozni dečko je samo sve hladnokrvno gledao. A ja nisam znala što se upravo dogodilo. Samo su se suze slijevale sve više i više niz moje lice.Evo malog zapleta. Što mislite tko je misteriozni dečko i kako se sve ovo dogodilo. Dali je on to učinio ili netko drugi?
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...