GALBŪT DAINA NETINKA, BET PAGAL JĄ RAŠIAU DALĮ
Anastasia pov*
**- Juk žinai, kad aš grįšiu. - suimdamas savomis rankomis mano skruostus, ištarė vaikinas.
- Aš bijau, kad tu nespėsi iki mano aštuonioliktojo gimtadienio, ir Mr.Styles ištekins mane už kito. - užkimusiu nuo ašarų balsu, tyliai sušnabždėjau.
- Tu priklausai tik man Anastasia, ir aš neleisiu kažkokiam šunsnukiui atimti tave iš manęs. - vaikinas pasilenkę ir vos juntamai savomis lūpomis, prigludo man prie kaktos.
- Bet... - jau žiojausi prabilti, bet vaikinas lengvai papurtė galvą ir juo juodi, vešlus plaukai užkrito jam ant akių.
- Ana, aš tau pažadu, kad grįšiu prieš tavo aštuonioliktą gimtadienį ir tada viskas stos į savo vietas. Tada mes būsime amžinai kartu ir niekas daugiau mūsų nebeišskirs. - žvelgdamas man į akis, kalbėjo vaikinas. - Mano meilė tau - nuo žemės iki dangaus.
- Nuo dangaus iki žvaigždžių. - jausdama sūrias ašaras, lėtai riedančias mano skruostais, sušnabždėjau.
Vaikinas paskutinį kartą pasilenkė ir švelniai prigludo savomis lūpomis prie manųjų. Tada apsigręžė ir nužingsniavo lėktuvo link.
- Myliu tave, Zayn. - vaikinui tolstant nuo manęs, tyliai sukukčiojau.**
Sunkiai gaudydama orą, greitai atsisėdau lovoje,. išpilta šalto prakaito. Mano kūnas visas drebėjo nuo ką tik susapnuoto prisiminimo.
Kodėl aš sapnuoju Zayn?
Jaučiau kaip akyse pradeda kauptis ilgai slėptos išdavikės ašaros ir nebegalėdama ilgiau laikyti jų savyje, tyliai sukukčiojau. Paslėpusi savo veidą delnuose, leidau prisiminimams užvaldyti mane.
Prieš akis vis dar regiu liūdnas, rudas juodaplaukio akis, ir skausmas krūtinėje dar daugiau padidėjo. Atrodė, kad mano širdis gali tuojau pat iššokti iš krūtinės jeigu neįstengsiu nusiraminti.
Puikiai prisimenu tą akimirką prieš dvejus metus. Zayn nuo pat pirmo mūsų susitikimo, man pradėjo patikti, ir tai peraugo į meilę. Jis privalėjo mane palikti, ir išsikraustyti į Ispaniją. Ne dėl to, kad tėvai rado darbą ten, bet Zayn mama sunkiai susirgo ir geriausi gydytojai yra Ispanijoje. Jie patvirtino, kad 50% tikimybė išgelbėti Zayn mamą paskyrus tam tikrą gydimą ir vaistus.
Zayn iš visos širdies tikėjo, kad įmanomą išgydyti jo mamą užklupusį smegenų auglį, tad sunkiai dirbo, kad tik jo mama liktų gyva. Jo tėvas tai pat nėrėsi iš kailio, kad neprarastų savo mylimos žmonos.
Nors prabėgo dveji metai, kai Zayn išvyko palikdamas mane, bet mano meilė jam neišnyko. Aš vis dar myliu savo juodaplaukį ir, kad ir ką man reikės ištverti pas Mr.Styles, aš nenustosiu jo mylėjusi.
Prisiekiau sau ir Zayn, kad niekų gyvų jo nepamiršiu ir savo žodžio nelaužysiu. Lauksiu jo sugrįžtant, nes mylių jį ir labai tikiuosi, kad Zayn sugebės mane ištraukti iš šio pragaro.
***********************************
Nėra veiksmo, nes nežinau ką pati rašau :D Ir dar Zayn įkišau čia :D
YOU ARE READING
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanfictionHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}