Eπιτελους, επεστρεψα σπιτι!Α ναι!Εσεις δεν ξερετε την ιστορια.Λοιπον, ολα εγιναν στις 6 σεπτεμβριου του 2014 .Ναι ξερω περασαν 2 χρονια.Οπως ελεγα ολα συνεβησαν τοτε,ηταν η μερα των γενεθλιων μου και ειχα παει βολτα στο δασος με το αγορι μου τον Nikolaus.Μισο πριν σας πω την συνεχεια πρεπει να σας πω τι ειμαι και τι γινεται! Ναι ξερω μπερδευτηκατε αλλα θα τα ξεδιαλυνετε ολα αμεσως τωρα.Εγω και η οικογενεια μου ειμαστε ανθρωποι με ανωτερες δυναμενεις << κυριαρχοι>> . Ναι, για να μην τα λεω πολυ περιπλοκα τα πραγματα ειμαστε μαγοι.Αλλα ποτε μην μας αποκαλεσεις μαγους!Ενας που ειναι σαν εμας δηλαδη, <<κυριαρχος>> δεν εχει απο μικρος δυναμεις της αποκτα στην καταλληλη ηλικια.Εγω τις απεκτησα στα 14 γενεθλια μου.Ο Nikolaus ηξερε τι ημουν και δεν ειχε προβλημα .αντιθετως μου ελεγε πως μολις με ειδε για πρωτη φορα του γεμισα το κενο που ενιωθε μεσα του.Ναι και οπως ελεγα ειχαμε παει στο δασος για βολτα και πηγαμε σπιτι μου και εκει ειδαμε την μητερα μου να ειναι ντυμενη στα μαυρα.την ρωτησα το γιατι αλλα δεν ανταποκρινοταν ,κοιτουσε συνεχεια τον νικολα και στη συνεχεια μου ελεγε επιμονα πως δεν τον θελει εδω πως δεν θελει να τον βλεπει.Δεν της εδωσα σημασια ετσι πηγα να ανεβω τα σκαλια και αυτη διαπερασε το ξιφος στο στηθος του Nikolaus εκεινη τη στιγμη απεκτησα τις δυναμεις μου σκοτωνοντας την μητερα μου.Την ανυψωσα πανω στους τοιχους και την σκοτωσα με το ιδιο ξιφος που σκοτωσε και τον Nikolaus.Μετα απο αυτο η οικογενεια μου με εδιωξε γιατι ημουν κινδυνος πλεον γι' αυτους .Οχι επειδη σκοτωσα τη μητερα μου αλλα επειδη μεσα μου πια με διακατεχει το σκοταδι.Βλεπετε η καλος μαγος θα γινει καποιος η κακος.Εξαιτιας της μητερας μου εγινα ετσι..Και απο τοτε κανω εσχρα πραγματα αλλα ποιος νοιαζεται; Επισης σημερα ειναι τα γενεθλια μου και ειπα αντι να μου δωσουν αυτοι δωρα να τους δωσω εγω...επιστροφη στο σπιτι!