-Bölüm 3-

1.6K 32 6
                                    

#Medya:Asya akar

Sınıfa giren Bilal hocaydı okulun en gıcık hocasıdır kendisi bizi öyle görünce "Ne yapıyorsunuz siz!" dedi,sesli bir şekilde bende "Şe-şey Alperen bana bir şey diyecekti dedim ve Alperen'in kolunun altından çıktım. Alperende sırıtıyordu salakmı ne bu çocuk "Bilal hocaya sizene ne yaparsak yaparız" dedi, oha yürekmi yedin! diye fısıldadım oda bana "Okulun sahibi benim Babam" demezmi,oha yaa ondan bu rahatlık "Bilal hocada sen kim oluyorsunda benimle böyle konuşuyorsun" dedi, Alperende "Okul müdürünün oğlu tanıştığıma memnun oldum" dedi öğretmende sınıftan çıktı, bende "Ellerimle oynarak sen bana bir şey diyecektin dedim oda "Çok kısa giyiniyorsun" dedi ve sınıftan çıktı.

Hey!Bu çocuğun sorunu ney dedim ve kantine indim Zehrada oradaydı hemen yanına oturdum "Ne oldu" diye sordu bende her şeyi anlattım "Çok garip bi çocuk okula daha yeni geldi ve sadece seninle konuşuyor gerçektende bu çocuğun sorunu ne dedi ve lanet zil çaldı bizde sınıfa geldik, sıramıza geçtik Zehraya "Ben uyayacağım okul bittiğinde uyandırırsın dedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Biri beni dürtüyordu kafamı kaldırıp "Ne oldu " dedim Zehrada "Kış uykusunamı yattın kızım okul bitti hala uyuyorsun" dedi bende kalkıp çantamı aldım "Galiba" dedim ve gülmeye başladık sonra zehrayı öpüp sınıftan çıktıım.

Çünkü evlerimiz aynı yerde değildi malesef eve doğru yürürken sahile uğramak istedi canım ve sahile gidip kıyıdaki bir taşa oturdum , denizi izlemeye başladım tam o sırada Annem aradı " Kızım sabah haber vermeden çıkmışsın merak ettim" dedi bende " Anne geç kalacaktım acele çıktım ve bu arada eve biraz geç geleceğim " dedim annemde "Tamam deyip telefonu kapattı" telefonu kapatınca denizi izlemeye başladım.

Bu arada ben size nerede oturduğumu falan anlatmadım biz İzmirde oturuyoruz Annemin ismi Selda Babamın ismi Erdal ve bide erkek kardeşim var ismi Batuhan lise 3' e gidiyorum Atahan kolejinde okuyorum. Öyle yani biz konumuza dönelim.

Şu Alperen aklıma takıldı amacı neydi ve kısa giyinmemden onane! ama nedense beni ona çeken bir şey var gözleri maviş benim en sevdiğim renkte mavidir zaten bu yüzdenmi bilmiyorum ona karşı ayrı bi ilgim var galiba bunları düşünürken yanıma biri oturdu bi baktım Alperen ohaa yok artık! "Senin burada ne işin var" dedim oda "Buraya geldim ve seni gördüm bende seni yanına geleyim dedim istersen gidebilirim" deyince "Sıkıntı yokta bana neden çok kısa giyiniyorsun dedin " dedim oda " Kızların kısa giyinmesinden hoşlanmıyorum" dedi ben ise "Tamam" dedim ve önüme döndüm o sıra üşüdüğümü fark ettim ve kollarımı kendime sardım az önce sıcaktı neden şimdi böyle oldu hiç bi fikrim yok.

Alpeeren birden bana sarılınca neye uğradığımı şaşırdım " Ne yapıyorsun!" dedim oda "Seni ısıtıyorum" deyince çok üşüdüğüm için bir şey demedim fırsattan istifade bende ona sokuldum zaten bu çocuga ilgi duymuyormuydum? Bari tadını çıkartayım nihahaha!

Beğendinizmi canlar?
Yorumlarınızı bekliyorum!

ŞURİMŞİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin