Slapta Rašytoja

230 26 12
                                    

1. Dievinu muziką, be jos neįsivaizduočiau gyvenimo. Dažniausiai klausau liūdnų dainų, bet remix'ai taip pat yra mėgstamiausių sąraše. :D

2. Esu knygų žiurkė (tiksliau, buvau knygų žiurkė), bet aš labiau domiuosi naujomis knygomis, nei jas skaitau, taigi dėl šio fakto nesu tikra.

3. Per dvi savaites pradedu mažiausiai vieną istoriją, bet pabaigiu vieną tik kartą per kokius metus...

4. Jei blue_hummingbird gyvenimas yra miegas, tai manasis  veikiausiai grįstas saldumynais, be kurių neišgyvenčiau nė dienos. :D 

5. Mintyse galiu sukurti ilgiausią kalbą, kuri sužavėtų visą pasaulį (čia rimtai :DD ), bet kai bandau tą kalbą užrašyti, gaunasi nesąmonės. Tas pats ir su istorijomis - štai kodėl jų niekad neplanuoju (jei pabandau planuoti, nuvažiuoju nuo kalnelio į plačiąsias pievas)

6. Esu linkusi prie meno. Tai reiškia, kad a) man patinka fotografija, dailė, rašymas, muzika, architektūra (aha, pasirodo čia irgi menas O.o) ir b) aš esu keistoka, dauguma nesupranta, kas dedasi mano galvelėje :D

7. Labai mėgstu dėti skliaustelius ir smailus (Va, pavyzdys: :)))))))))))))))) )

8. Viską pamirštu, esu žiauriai išsiblaškiusi.

9. Dauguma mano rašomų istorijų pasibaigia, kai miegu. Galbūt todėl niekaip nesugebu jų pabaigti - neprisimenu pabaigos.

10. Verčiu kelias knygas iš anglų kalbos (na gerai, jei atvirai, tai tik vieną, nes kitas dvi nukišau kažkur į kompiuterio gilumą ir tingiu ieškot :D ), ir vieną iš rusų (bet neturiu pilno rusiško varianto, taigi... Vietoje to, kad normaliai versčiau tą dalį, kurią turiu, mieliau žiūriu filmą "Drakonas" <3 )

11. Esu savanaudė, mano humoro (ne tik humoro, bet ir apskritai mąstymo) beveik niekas nesupranta, labai lengvai nusibostu žmonėms, daug plepu, galiu pasirodyti protinga, bet nemanau esanti protinga, dievinu graikų mitologiją, bei knygas apie ją :)))))

12. Beveik neturiu gerų bruožų.

13. Galiu pasakyti, jog esu panaši... hm... galbūt į delfiną! Esu ganėtinai draugiška (su žmonėmis, kurie taipogi yra su manimi draugiški), jautri. Nors gyvenime kartais (tikrai, tik kartais) elgiuosi šiurkštokai, tačiau esu patikima :)

14. Esu labai nekantri, taigi (gabuxas   VivianDarkB  blue_hummingbird DashaTheMuggle <-Šitiems žmogeliukams YPAČ) nesitikėkite, kad ilgai lauksiu naujų dalių! :D Bet kai vis dėl to sulauksiu, apipilsiu komentarais apie tai, kaip smagu pagaliau sulaukti naujos dalies :))))

15. Mėgstu rusiškas komedijas ('Rezidentai' 'Univeras' 'Comedy Club'), palaikančius komentarus, kritiką, matematiką, lietuvių kalbą, istoriją, domiuosi mitologijomis, kurias taip pat mėgstu (ne tik graikų, bet ir romėniškuosius olimpo dievų atitikmenis, egipto tikėjimą, bei panašias senovės religijas, įskaitant ir lietuviškąją).

Kviečiu apsilankyti rašytojos SlaptaRasytoja

Rašytojų kampelisWhere stories live. Discover now