Tag Facts No.1!!!

32 5 6
                                    

Γεια σας....Γεια σας....Και ναι κάποια άτομα με έκαναν tag όποτε πρέπει να το κάνω κι εγώ...Αυτά ξεκινάωωωω...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κανόνες:

1)Πρέπει να γράψεις 13 facts για τον εαυτό σου!

2)Πρέπει να κάνεις tag άλλα 15 άτομα για να κάνουν το ίδιο με εσένα!

3)Πρέπει να γράψεις τους κανόνες,και

4)Έαν σε κάνουν πάλι Tag θα το ξανακάνεις....θα το ξανακάνεις με το ζόρι!!(Χιχιχιχιχι <3)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1)Με λένε Μαριάννα και είμαι 15 χρονών(Ναιιιι θα πάω Λύκειοοοο (ηλίθιος χορός!))

2)Που να ξεκινήσω.....Έχω μια φίλη την γνωστή Βασιλική...είναι κάτι σαν αδελφή μου...και την αγαπώ...

3)Έχω κι άλλο ένα κοριτσάκι που την λένε Σπυριδούλα...μπορεί να τσακωνόμαστε λίγο άλλα την αγαπώ....

4)Φυσικά και έχω κι άλλες φίλες άλλα εάν ξεκινάω να τις λέω ξημερώσαμε....

5)Έχω κάτι υπέροχες φίλες(γκουχου γκουχου)που με φωνάζουν ψυχανώμαλη...(δεν έχουν κι άδικο)

6)Εκτός απο αυτά τα κοριτσάκια έχω και κάτι υπέροχα ifs....Την Σωτηρία sotiria__xx Την Κική <3...τις αγαπώ τόσο πολύυυυυυυ

7)Ακούω ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...την αγαπώ... <3

8)Μου αρέσει να βλέπω ταινίες/σειρές,να ακούω μουσική,να τραγουδάω,να διαβάζω στο wattpad και να παίζω volley....

9)Οι αγαπημένοι μου ηθοποιός είναι ο Dylan O'Brien ,Taylor Launter ,Tyler Blackburn,Liam Neeson,Liam Hemsworth, Theo James και πολλοί άλλοι....

10)Οι αγαπημένοι μου γυναίκες ηθοποιοί είναι η Ashley Benson, Holland Roden και άλλες...

11)Αγαπημένοι καλλιτέχνες είναι Miley Cyrus(ma queen),Shawn Mendes,Hometown,Ed Sheeran,21 pilots(τώρα ξεκίνησα να τους ακούω αλλά τους έχω λατρέψει)

12)Η αγαπημένες μου σειρές είναι Teen Wolf και Pretty Little Liars....Και οι αγαπημένες μου ταινίες είναι So Undercover, Taken 1-3, The First Time αυτές νομίζω...

13)Η αγαπημένη μου σειρά βιβλίων στο Wattpad είναι "Οι Αποχρώσεις Των Σκιών" από την IamCDark....Ένα χειροκρότημα για αυτά τα αριστουργήματα ......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και ναι τελείωσα...Τώρα πρέπει να γράψω 15 άτομα....οκευ..

1) tiropitoula

2) -DepressedGhost-

3) mariosVs

4) sotiria__xx

5) IamCDark

6)harrysdimpleslover

7)Icecenturybanakas

8)Anna_Cyrus

9)Litsayolo

10)hannaxalkida

11)thankuharry_

12)weyhey_harry

13) DemyPainkiller

14)RoulaRoula

15)Stavroylalove


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Because You Tag Me!Where stories live. Discover now