Waar is ze?
Achja, ze zal moeten wachten tot als ik terug kom want nu ga ik echt niet meer terug. Ik pak één van de geweren die ik daarstraks heb afgepakt en hou hem al klaar voor als ik iemand tegenkom. En ja hoor, als ik de hoek om ga Zoë ik al direct 3 mannen en 1 vrouw. Ik schiet ze meteen in hun been, en ren weer verder. Daar zie ik de deur al waar ik ben binnen gekomen, ik ren er heen en schiet onder weg nog een man en een vrouw neer. Als ik buiten kom zie ik opeens een 10-tal bewakers, allemaal mannan, dat komt goed uit. Je vraagt je vast af waarom ik dat beter vindt. Wel dag is eigenlijk heel simpel, ik ben leniger en dus kan ik hen makkelijker ontwijken, zij daarin tegen zijn heel lomp. Wel handig voor een gevecht maar niet nu. Er komen er meteen 2 op me afgerebd maar. Ik doe een flikflak naar links en daardoor ontwijk ik ze. Dan willen 3 andere me neer schieten maar 1 komt al tot de conclusie dat ik ondertussen zijn wapen al heb afgepakt. De ander 2 raak ik ook ff in hun maag, nog 5 te gaan. En ik heb nog geen tijd voor te rusten of de 4 volgende komen op me agerend. Een steek ik neer met het mes uit mijn schoen en 2 andere shot ik ,je weet wel waar. Die liggen nu kermznd van de pijn op de grond. De andere geef ik een vuist op zijn wang en schiet dan in zijn schouder. Nog 1 te gaan, of toch niet. Die loopt gewoon weg,das makkelijk. Op naar mijn brommer, ik zie hem al staan en trek nog een laatste sprintje.
Onderweg pak ik mijn sleutels al uit lijn tas en als ik er ven steek ik ze snel in het contact en begin te rijden.
Ik ga gewoon direct naaf huis, ik heb nog wel wat huiswerk te doen en stuur wel een bericht naar het kwartier dat ik ze niet heb kunnen meepakken maar dag ik morge nacht opnieuw ga.
Ik ben eindelijk klaar met alles, ik heb mijn huiswerk af heb gegeten, gedou het en een bericht gestuurd naar het kwartier. Nu netflix time!!! 😍
Je denkt vast, haallllooo! Er zit iemand ergens op gesloten en jij gaat netflix kijken!?
Ja, de kans dat ze haar iets aan doen is best klein, en ze is er voor getraind dus kan daar makkelijk een dagje meer overleven.Heey, hier nog een stukje, het is wel maar 400 woorden maar toch iets.
Ik heb namelijk examens maar doe dit als ik ontspan, zo hebben jullie toch nog iets om te lezen.
Dus baai😘😘😘
JE LEEST
My secret story is my life
AksiyonHeey, ik ben Lina en ben 17 jaar. Ik heb geen ouders meer want mijn moeder had kanker en mijn vader is gestorven in een auto ongeluk. Toen moest ik naar een weeshuis maar dat is niet gebeurt, ik ben namelijk naar het secret spion instituut gebracht...