ECE'NİN GELIŞI

254 20 2
                                    

Gözümü açtığımda kapı çalıyordu. Kapıyı Gökmen açtı. İçeriye bir kız geldi. Gökmen'e sarılıp onu öptü. Ben olayı anlamaya çalışırken kız Gökmen ' e

Ece: Aşkım bu temizlikçi mi ?   Dedi ve ben ayağa kalktım bir şey söylemedim.

Gökmen: Saçmalama.  Dedi ve sonra ,

Ece: Aşkım şu kızı dışarıya çıkar da yanıma gel ne zamandır beni öpmüyosun.

Diyince ben dışarı çıkıp ağlayarak koştum. Orada Barış vardı.

Barış: Ne oldu Selen İyi misin?  Dedi ve bende bir şey demeden ona sarıldım. O beni odasına götürdü. Biraz durduktan sonra kumsala gittim yine ağlıyordum. Artık Gökmen'in yaptıklarına katlanamıyordum. Ceren ve Emir yanıma geldiler

Ceren ve Emir ikisi bi arada : Ne oldu Selen sana

Dediler bende olayı anlattım.

Emir: Bırakın şu çocuğu öldürücem.

Ceren : Evet aşkım iyi yaparsın .

Ben: Saçmalamayın. Dedim  saat 09.38 oldu Gökmen beni aramamıştı bile. Artık ne konuşuyorlarsa...

Emir: Gel Selen bizim odamıza

Dedi ve oraya gittim ağlamaktan ne yaptığımı bilmiyordum.

Emir: Ben gidip konuşucam ve biraz eşyalarından alayım Selen belli ki bu olay kolay kolay bitmeyecek. Dedi ve gitti.

Ceren: Bu çocuk o kadar senin peşinden koştu şimdi neden böyle yapıyorrr...  dedi ve yine bana sarıldı.

Ben:Demek ki yaptığı her şey oyunmuş. Dedim sesim çıkmıyordu. Emir geldi.

Emir:Selen... Gökmen çok kötü.  Dedi.

Ben : Kız hala orda mı?

Emir:Evet ama ...  söyleyecekken odayı terk edip dışarı çıktım. Hala bana onu savunması saçmaydı. Biraz dolaşıp Barış'ın yanına gittim. Beni tek anlayan oydu. Yanına gittiğimde üstünde penyesi yoktu ama ona bakmadım bile. Yanıma oturdu.

Barış: Hala seni aramaya yüzü var mı ?

Ben: O kız hala yanında...

Barış: Senin değerini bilmiyo.

Ben:Ya da benimle oynadı.  Dedikten sonra kapı çaldı. Çok sertçe vuruyordu kapıya . Gelen Gökmen di. Barış kapıyı açınca direk yanıma geldi ona bakmadım.

Gökmen: Bunun yanında ne işin var.

Barış: Sanane .  Dedi ve tartıştılar. Kolumdan tutup yürü gidiyoruz deyine Barış araya girdi.

Barış: Gelmiyo ışte.

Gökmen: Bunun yanına gelme demiştim sana dimi ?  Ne işin var burada ?

Ben : Asıl o kızın senin yanında ne işi var. Ama dur söyleme bu beni artık ilgilendirmez...    Dedim ve yine koltuğa oturdum.

Gökmen: Gelirsen anlatırım.    Dedi ve yine kolumdan tuttu Barış Gökmen'e vurdu.

Ben: Barış ne yaptın sen ?   Dedim. Ve Gökmen'de ona vurdu. İkisi de birbirine vurdu.

Ben: Gökmen Gidermisin seninle gelmek istemiyorum.

GÖKMEN: Senin bununla kalmana izin veremem.

Ben: İzin isteyen mi var ?

Gökmen: Sevgilimin benden izin istemesi lazım.

Ben: Sevgili ?  ?  Bence senin Ece' ye izin vermen lazım

Dedim ve yine ağlamaya başladım. Benim gözyaşımı silmeye çalışırken elini ittim.

Ben: Buna hakkın yok.

Gökmen: Var...

Dedi sesi yüksek çıkmıştı.  Saat 22.00 oldu

Barış : Bence artık git Gökmen yarın konuşursunuz belli ki kafasını dinlemeye ihtiyacı var. Ayrıca o Ece orda olana kadar da belli ki gelmeyecek dedi.

Gökmen : Aşkım gitmemi istiyor musun ?

Yere bakarak kafamı "evet" der gibi salladım.  Yanağımdan öptü ve gitti. Saat 22.30 oldu. Uykumun geldiği bellidi. BARIŞ bana bir yatak gösterip orada uyumamı istedi. Tam yatağa gidecekken Gökmen den mesaj geldi. "SENI SEVIYORUM ASKIM O COCUGA DIKKAT ET" yaziyordu hemen cevap yazdım "BANA ASKIM DEME VE O COCUGA DA DIKKAT ETMEYECEGIM" yazdim. Ve uyudum...

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin