Vše je zase zpátky..

18 1 0
                                    

Jak už jsem vám říkala jmenuji se Áďa a je mi 15 let.Abych pravdu řekla nemám moc šťastný život..Právě mi skončili prázdniny a zítra půjdu poprvé po prázdninách do školy.Asi si říkáte,že to by mohl říct každý,že má špatný život,protože musí do školy.A v tomhle je právě háček.Škola mi ani nevadí.Učím se celkem dobře.Mám jedničky,dvojky a málo kdy trojky.Ale to už odbočuji.Asi vás zajímá proč nemám šťastný život co?No..Nemluví se mi o tom dobře,ale co no.Netěším se do školy kvůli lidem v ní.Šikanují mě už od čtvrté třídy.Nemám ani žádné kamarády,proto většinu času trávím se svým psem Benem.Jsme si velmi blízký a trávím s ním všechen volný čas,který mám.Jezdíme spolu na různé výstavy,soutěže a pořád se zdokonalujeme.Už máme několik medailí za první,druhé i třetí místo.Ale nám nejde o ceny hlavně,že jsme spolu.Už byl večer a já musela jít spát.Musela jsem ráno brzy vstát,abych všechno stihla.Když jsem se probudila,měla jsem takový divný pocit,který ne a ne zmizet.Myslela jsem na tu hrůzu až přijdu do třídy čím dál tím víc.Bylo mi z toho až špatně.Bála jsem se.Ale už byl čas jít,tak jsem se rozloučila s Benem a šla jsem.Už cestou do školy jsem měla hrozný pocit.Když jsem přišla do třídy,tak už tam byli skoro všichni.Šla jsem si sednout do své lavice.Všichni na mě divně koukali.Pak ke mě přišel Tomáš (kluk co mě šikanuje) a odhodil mi penál.Vzal můj mobil a šel s ním k otevřenému oknu.Už natahoval ruku,že ho hodí.Naštěstí zazvonilo a učitelka vešla do dveří.Přivítala nás,řekla co a jak dál bude a rozdala nám učebnice.Potom jsme  mohli jít domů.Když jsem šla slyšela jsem kousek za mnou kroky.Lekla jsem se,otočila se a za mnou šel Tomáš s dalšíma klukama.Začala jsem utíkat a oni za mnou! ...........

 Tohle byla první část.Snad se líbila :)

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ


OběťKde žijí příběhy. Začni objevovat