Semmilyen hangot nem hallottam Em szobájából kiszűrődni, ezért bekopogtam. -Na akkor megyünk? Mert akkor rendbe rakom magam.- Kiabáltam az ajtón keresztül.
-Megyünk!- Felelte hangosan.
-Oké, akkor sietek.- Annyira megörültem a hírnek, hogy nyomban elindultam készülődni. Amint a szobámba értem, a szekrényemhez siettem és rögvest ki is nyitottam azt. Homlok ráncolva nézegettem a ruháimat, elképzelésem sem volt arról, hogy mit vegyek fel. Egy dolgot viszont tudok! Ma nagyon tetszeni akarok Emma-nak. Elakarom feledtetni vele Luke-ot.
Esküszöm, lassan már magamra sem ismerek! Nem tudom elhinni, hogy képes vagyok abban bízni, hogy eltudom őt csábítani.
Előkotortam egy "Party Animal„ feliratos pólót és egy laza csőnadrágot. Gyorsan át is öltöztem és besiettem az emeleti mosdóba. A hajamat kémleltem a tükörben és azon morfondíroztam, hogy mit kezdjek vele. Végül, a hajzselénél döntöttem. Amint készen lettem, lecaplattam az emeletről és megláttam Emma-t, egy iszonyatosan dögös szerkóban. Eszemet vesztve bámultam a lányra, amikor felállt és szembe fordult velem.-Hát azt hiszem, én nem öltöztem ki annyira mint te.- Mondtam és zavartan felnevettem.
Basszus át kell öltöznöm, de mit vegyek fel?-Meglehet.- Helyeselt.
-Hívok taxit.- Mondtam és már elő is kaptam a telefont. Láttam, hogy elvette az asztalról a cigarettáját és kicaplatott az udvarra.
Miután felhívtam a taxist és a házhoz rendeltem, kibattyogtam Emma után.-Em.- Szólítottam lágy hangon, ekkor hirtelen megfordult.
-Luke.- Suttogta, én pedig rögvest meglepődtem és csalódott lettem. Miért hitte azt, hogy én vagyok Luke?
-Még mindig Ash vagyok.- Nevettem fel zavartan.
-Ne haragudj. Nem tudom mi van velem.- Mondta és a fejéhez kapta a kezét.
-Semmi gond.- Feleltem és közelebb lépkedtem hozzá. -Ő is pont ezeken ment keresztül és mindenkiben Samantha-t látta 1 éven keresztül.- Fújtattam egyet. -Na de mindegy, szerintem átöltözöm. A taxi csak 20 perc múlva jön. Csak azt nem tudom, hogy mit vegyek fel.- Böktem ki és vissza mentem a házba. Felcaplattam a szobámba és odalépkedtem a másik szekrényemhez. Nem akartam annyira kiöltözni, de nem tudtam hogy mit vegyek fel. Egy egyszerű fekete nadrágnál egy fehér ingnél és egy szmokingnál döntöttem. Lehet hogy túlzás a szmoking, de nem akarok kabátot felvenni. Miután magamra öltöttem a ruha darabokat, ismét lesétáltan a nappaliba.
Emma nagy szemekkel nézett végig rajtam, amin mondjuk eléggé meglepődtem.-Na most már én is kivagyok öltözve.- Kacsintottam egyet és leültem a kanapéra.
-Azt látom.- Felelte mosolyogva és leült mellém. Egy jó ideig nem szóltunk egymáshoz, de azt észrevettem, hogy félszemmel engem nézett.
***
18 perccel később.
Kisétáltunk a taxi elé, majd pedig beszálltunk. Megmondtam az úticélt és pár perc némaság után, feltűnt hogy Em csak meredt maga elé. A vállára hajtottam a fejem és megcsapta az orromat, a kellemes illata.
-Mi a baj?- Nézett rám meglepetten.
-Szomorú vagyok, ha látom hogy szomorú vagy.- Lebiggyesztettem az alsó ajkam, ő pedig szerényen felnevetett.
-Ne légy, nincs rá okod!- Mondta mosolyogva és megsimogatta a vállamat.
-De van!- Vágtam rá.
-Nincs.-
-Van!-
-Mondom hogy nincs!- Nevetett fel.
-Ez az! Sikerűt elérnem, hogy nevess.- Vigyorogtam rá.
-Haha!- Mosolygott.
Amint megérkeztünk, felesben kifizettük a taxis-t és bementünk a Discoba, majd pedig leültünk egy asztalhoz. A "kabátjainkat" a szék támlájára tettük.-Iszunk valamit?- Kérdeztem.
-Ihatunk.- Felelte. Felálltunk és odamentünk a pulthoz.
-Mit iszol?- Néztem rá mosolyogva.
-Amit te.- Felelte. Odajött hozzánk a csapos.
-Mit adhatok a párnak?- Amint észrevettem hogy Emma felnevetett, én is így tettem.
-Nem vagyunk együtt.- Mondtam. Hirtelen jobban szemügyre vett bennünket a srác.
-Csak nem az 5sos?-
-De.- Vágtuk rá egyszerre.
-Ezt a meglepetést. A vendégeim vagytok egy italra.- Mondta.
-Ó. Köszönjük.- Vágtuk rá.
-Hát akkor két sört kérnénk.- Mondtam.
-Rendben, már is adom.- Amint kiadta, megköszöntük és vissza mentünk az asztalunkhoz.
Elég jól el voltunk, ittuk a söreinket és beszélgettünk. Miután elfogyott, felesben vettünk egy üveg Serry-t, ami elég hamar fejbe ütött engem. Hirtelen megszólalt a "Forget Forever„ című száma Emma-nak és rögvest táncolni hívtam. Ellenkezett, de én megfogtam a kezét és a táncparkettre húztam. Elkezdtem a magam módján mozogni, de Emma csak nézett rám.-Na! Em! Táncolj!- Megfogtam a kezét és próbáltam mozgásra bírni, de ő csak zavartan felnevetett.
-Kérlek!- Lebiggyesztettem az alsó ajkam.
-Legyen!- Adta meg magát nehezen és a ritmusra kezdett táncolni. Mind végig mélyen a szemeibe meredtem és amikor önfeledten megcsavargatta a csípőjét én képtelen voltam levenni róla a szemeimet. Józanul biztos nem bámulnám meg, ennyire. Mire észbe kaptam, már mögötte voltam és nem tudtam megállni, hogy ne tegyem a kezeimet a csípőjére. Akaratom ellenére is, lassan lejjebb csúsztak a combjaira és a mellkasomhoz ért a háta. Arcomat a nyak hajlatába temettem és már nagyon közel álltam hozzá, hogy belecsókoljak. Ekkor hirtelen megfogta a kezeimet és érdekes módon, szembe fordult velem. Így táncoltunk tovább.
Miután a Dj átváltott egy másik számra, a kezeimen ismét képtelen voltam uralkodni. Valószinüleg, a pia hatása. Először a derekára tapadtak, majd lassan lejjebb haladtak. Egyre közelebb került hozzám, de nem szólt egy darabig semmit, csak a mellkasomra tette a kezeit. Közelebb kezdett hajolni az arcomhoz, de végül a fülemnél kötött ki.-Ne tapizz.- Mondta, én pedig vissza csúsztattam a kezeimet a derekára.
-Bocsi.- Mondtam. A szám végén leültünk és folytattuk az ivást.
Ahogy egyre több alkoholt vittem be a szervezetembe, egyre inkább nem tudtam uralkodni magamon. Már azon a szinten voltam, hogy felállok az asztaltól és odacaplatok hozzá és megcsókolom.-Elmegyek WC-re.- Mondta, én meg csak bólintottam egyet.
Egy kis idő múlva, egyre türelmetlenebb lettem és amint a mosdó felé vetettem a tekintetemet, megláttam egy pasit, aki egyáltalán nem zavartatta magát.
Szemeim láttára csókolta azt a lányt, aki teljesen elvette az eszem. Felálltam és rögvest odasiettem és leszedtem Emma-ról azt a férget, majd pedig akkorát bevágtam neki, hogy rögvest földet fogott. Em csak döbbenten és kábán nézett rám.
DU LIEST GERADE
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...