Miss Danger

84 5 0
                                    

helenavanhoutte

Tops: heel leuk dat je er foto's bij zet van de outfits, en andere dingen, dan krijg je er echt een beeld van.
Tips: Wat meer punten gebruiken in het gesprek gedeelte.
en wat meer proberen i.p.v. steeds bijv: "wie is daar?" Vraag ik. "Ik ben het maar." Zegt ze. Wat meer te doen als: "wie is daar?" Vraag ik nerveus. "Ik ben het maar." Grinnikend komt ze aangelopen.
Dit zijn gewoon tips je mag zelf kijken of je er wat mee doet.

Overige opmerkingen:
ik zelf hou niet zo van fanfictie achtige boeken. En ook niet zo van heks/tover soort boeken, ookal ging het in het begin over het toveren en later werd het wel wat minder, toch? Die tover dingetjes dat er in verwerkt zat vond ik wel een leuke finishing touch. Het is wel dat toen ik de samenvatting las ik meer dacht dat het met magische krachten enzo was maar toen ik het las het er niet veel meer over ging.
Maar dat kan nog komen toch?
Ik vond je verhaal alsnog erg leuk!

Hou je van Henry Danger fanfictie? Of van Magcon? Of allebij? Dan is dit perfect voor jou!

Miss Danger samenvatting:

"JE BENT NUTTELOOS NIETS WAARD IK WOU JOU DODEN EN NIET JE ZUS" riep mijn vader vol afschuw. Mijn ogen worden gevuld met tranen en ik begin naar boven te lopen. Ik pak een tas en vul die tas. Ik doe mijn speciale magische handgebaar en wordt nog geen seconde later in de man cave geplaatst.

Ik ben Calder Sleeves ik ben 14jaar en woon in swellview. Ik heb magische krachten. Ik ben een heks. Geen gemene nee een normaal mens die spreuken uit spreekt. Mijn nicht (Emma) is uitverkorende en dus de machtigste van ons allemaal. Maar ik heb nog een groot geheim.
Ik ben de 2de sidekick van captain man.
Als ik mijn pak aan heb ben ik Miss Danger

Dit zijn de avonturen die ik heb meegemaakt en dit is mijn verhaal.

Ik promoot je boek!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu