Hoofdstuk 31 - Fantasy Girl 2

811 36 30
                                    

Haat mij niet na het lezen van dit hoofdstuk, alstublieft.

Herhaling: Plotseling haalde ze een ring uit haar broekzak en ging ze op een knie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Herhaling: Plotseling haalde ze een ring uit haar broekzak en ging ze op een knie. Mijn gedachtes gingen zo snel, ik wist niet wat ik moest doen. Mijn ogen werden groot en ik voelde mijn hart kloppen in mijn keel. Ik merkte pas dat ik huilde van blijdschap toen ik een zoute traan proefde.

"Charlotte, wil je met mij trouwen?"

+

Charlotte

Mijn gedachtes sloegen op hol. Ik twijfelde niet, maar het duurde heel lang voordat ik iets kon zegen. Voordat ik kon bewegen, ademen en lachen van blijdschap. Nora zat nog steeds gespannen te wachten op mijn antwoord. Haar glimlach bleef staan en ze keek mij doordringend aan. "Ja," fluisterde ik zacht. Ik wist niet zeker of ze het hoorde, "ja, Ik wil met je trouwen." Nora stond op en kuste me. We kusten alsof we elkaar maanden niet hadden gekust. Toen we elkaar los lieten begonnen er mensen te klappen. Ik was vergeten dat we op het plein stonden voor de Eiffeltoren. Ik had alleen oog voor Nora.
Ze pakte het doosje en maakte het open, zodat ik de ring kon zien. Ze haalde hem er uit en deed hem om mijn ringvinger heen. Hij paste perfect.

De ring had een kleine diamant er in en was van zilver. "Nora hij is prachtig." Nora haar glimlach verdween niet, ze was gelukkig. "Ik ben blij dat ik de goeie koos. Ik vond hem prachtig, maar Lisette twijfelde een beetje."

"Dus daarom wou je naar perse naar Parijs." Het kwartje viel nu pas. Nora knikte en hield mijn hand vast, "ik wou je niet alleen kussen voor de Eiffeltoren, maar ik wou ook dat je mijn vrouw zou worden voor Eiffeltoren."

Ik kon het nog steeds niet geloven, ik was verloofd! Hand in hand liepen we terug naar de plek waar Renate met een grijns stond te wachten op ons. Ze gaf ons het schilderij en keek naar mijn ring. "Wist zij het?" Vroeg ik Nora. Nora schudde haar hoofd, "niet van mij."

Renate lachte, "ik had het al snel door. Er zijn meerdere stellen die een huwelijksaanzoek doen in Parijs. Je bent niet de eerste persoon die zo zenuwachtig was. Plus, ik zag het doosje in haar broekzak."

"Bedankt voor alles," zei ik toen we wegliepen van haar. We kwamen aan in onze hotelkamer en ik kon niet stoppen met staren naar de ring om mijn vinger. Nora ging naast mij zitten en pakte mijn hand. We keken elkaar aan en vervolgens kusten we.

"Ik hou van je," vertelde ik haar. "Ik hou meer van jou," zei Nora. Ik wou zeggen dat ik meer van haar hield, maar Nora kuste mij weer. Het was een geweldige nacht.

+++

"Ze deed wat?!" Zei Janaina enthousiast. Iedereen was in mijn appartement. Dit appartement zou binnenkort ook de hare worden. Toen we thuis kwamen van Parijs belde ik gelijk iedereen die hier snel heen kom komen. Mijn ouders heb ik het nieuws over de telefoon verteld, een reis van 20 uur vond ik teveel van het goede.

Fantasy Girl | gxgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu