- RYAN ISKANDAR -
Media : -
- Mai Davika Hoorne -
Mia Kayla bangun dari tidur yang lena. Dia terasa pening sekali kepalanya kerana bangun lewat. Dia mencari kelibat Ryan Iskandar. Tapi tidak nampak. Dia mengambil handphonenya dia tengok ada mesej.
JOHAN
hai comel, busy ke?
You miss me ?
Aku dah sampai malaysia!Mia Kayla melompat kegirangan. Tak sangka sepupu terlalu dia rapat sampai kan orang sangka mereka ini adalah pasangan kekasih.
Mia Kayla
Kat mana sekarang?
Jom jumpa.. rindu sangat.
Aku ada benda nak cerita ni.Setelah dia srnd mesej dekat johan. Mia Kayla terus bangun untuk menyiapkan dirinya.
~~~~~~
Setelah Mia Kayla siap, dia terus turun kebawah.. dia tengok Ryan Iskandar baru bangun tidur
Ryan Iskandar sedar yang Mia Kayla baru turun.. dia mengosok-gosok matanya. Dia perhatikan Mia Kayla dari atas sehingga lah kebawah.
"Hmm you nak pergi mana ?? You dah sihat ke ??" Soal Ryan Iskandar.
" i nak keluar kejap. Ada hal.. dah sihat da thank you sebab jaga i.. " jawab Mia Kayla.
"Jumpa siapa?dekat mana?" Mia Kayla pandang muka Ryan Iskandar pelik.
" kawan, dekat pavillion.. why ?"
"Lelaki ke perempuan?"
"Wait! Ryan kenapa you nak kena tahu semuanya ni? I nak jumpa siapa ke? Dekat mana ke? You tak perlu tahu lah.. sebab perjanjian yang you buat i tak perlu nak bagi tahu hal peribadi i dekat you dan i pun tak perlu nak mintak izin. You dah lupa ke" kata Mia Kayla cuba mengingatkan Ryan Iskandar akn perjanjian yang dia buat.
Ryan Iskandar yang rasa akan keterlaluan dia menundukkan kepalanya..
"Hmmm sorry " hanya sepatah yang dia keluar dari mulutnya.
Mia Kayla terus beredar meninggalkan Ryan Iskandar di rumah keseorangan.
"Aku akan buat macam mana kau buat dekat aku. Aku harap kau boleh tinggalkan semua tu. Aku nak bahagia macam orang lain" kata hati Mia Kayla sewaktu memandang Ryan Iskandar sebelum menutup pintu
♥♥♥♥
YOU ARE READING
RYAN ISKANDAR
Romance- NEW STORY - Apa aku nak semua dapat. Semuanya di hujung jari, aku hidup berkerja keras untuk tampung hidup aku dan keluarga aku. ye aku dibesarkan dalam golongan orang berada.tapi hidup aku kekurangan agama. Perempuan jangan cakap lah. Silir ber...