"Weh Nis,Agaknya bila kursus ni nak habis , aku rindu lah diorang dekat rumah sana , rindu nak guro² , rindu nk makan masakan Zaf , haaa lama lagi ke kita dekat sini " Jelas terpampang kerinduan dimuka Afiqah, dia hanya mampu memujuk hati supaya lebih bersabar."Lahh lek ah , aku pun samaa, tah lah bila kita nk balik , Prof tu tk bagitahu lagi , sabo jelah Piqaa , Kalau Allah izinkan kita balik , Baliklah kita nnti " Kata Anis memujuk Piqa dalam masa yg sama memujuk hati sndiri.
"Em , dh lah jom balik dorm , kang ada pulak orang report kt Prof yg kita berlama dekat Cafe ni " Piqa mengemas barang barangnya.
" Em jom " Mereka berjalan seiring.
Skipp>>
"uhmm kak Melur, Kak ada tk dngar pape berita dari Prof , like err Bila kita balik? " Anis menanya kan soalan kepada rakan SeDorm nya Melur
"Takde pulak , tapi yg kak tau, kita 2 Bulan je kat sini , maybe Next Week kita balik " Lembut Melur membalas.
"Woaaa, seriouslyy !? , yeyy , Thank you Kak Melur For the Information. " Anis begitu teruja dngan jawapan yg diberikan Melur
"Hahah, Welcome , so Anis dh siap sedia nak balik ?" Melur mengangkat kening.
"Of Course Bae, haha , thankyouu, oke kejap ea , yihaaa, hiiiiiiiii , tasyaabaaarrrrrnyaaaaa!! " Anis begitu Teruja + Tahap lembu bertelur.
Anis berjalan meninggalkan Melur yg sedang menggelengkan Kepalanya , dan mendekati Afiqah yg sedang Bermain Iph.
Anis mengejutkan Afiqah"Baaaaa!!!" Anis memeranjatkan Piqa
"oo bobabo, erhhh, Anis , Selenga ah kau, trkejut aku " Afiqah menapar lengan Anis. Anis hanya mengaduh. Ketawa mereka terbarai
"wehh, i have a good News for you babe " Aniss mengoncang goncangkan kedua belah bahu Piqa.
" Haa haa, pedia ? " Piqa hanya menanti
"Kita.. "
" Haa , kitaa ?"
" Kitaa akan balikkk NEXT WEEKKK !!" Anis menampar nampar pipi afiqah. Perlahan💞
"Whattt ? Seriouslyyyy!!!??? Arhhhh kennot , tasyaaabarrrnyaaaa😆 " Piqaa membalas dngan Menggoncang bahu anis semula.
"Series , ahahah , wehhh excited ni, Thanks God" Anis yg hampir menangis kerana rindu +happy
" Jomm Skype ngan dorang " Piqa mempelawa
"Yahh jomm "
"Guna email Laily " Piqa bgi cadangan.
"Jangan, dia tu ikut Husband dia, Si Suga kuat tido , dia pun kuat tido, baik jangan guna email dia, guna yg selalu ada kt bawah " Anis membantah😤
"Haaa Aqma , Aqma kn selalu kemas rumah memalam "
"Oke what evaa"
Aqma POV>>
"heyaiii Bangla ni semua, habis bersepah ruang tamu aku , dengan bedak berterabur atas Kabinet TV , Pakai bedak macam nk buat Cupcake , cis " Aqma membebel sambil membuang habuk segala debu dngan menggunakan Bulu Ayam .(po tah nama eh, tk ingt aku, jdi Bulu Ayam jelah k)
YOU ARE READING
Persahabatan -officialFriend
Randomhow to make my friend Laughest(?) yah , my works can be my friend dont be sad ever. yahh aku tau , tkde sapa faham, ape yg aku cakap. yahh broken english. Oke jemput masuk dn baca. oh ya oh ya, jngn lupa tekan VOTE kalau korang tekan button tu koran...