agir guzel sozler

25 0 0
                                    

Gelecekten bahsedenlerin gidisinr hastayim. ..

Baş olanlar övünmesin ne gelirse başa gelir, dizler yere değer amma, baş dönerse taşa gelir.

Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Kimseyi küçük görme, noktada küçüktür ama cümleyi bitirir! .

istiyorum. Çünkü karakterler objektife girmiyor. Bazılarının yalanlarının ulaştığı yerlere bizim hayallerimiz bile ulaşamıyor!

Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen , Gün gelir en sağlam yerinden kopar..

C Paran varsa insanlar seni tanır. Paran yoksa, sen insanları tanırsın.

Herkesin işine yaradığın kadar iyisin bu hayatta.

Adam dediğin iki bayanın arasında kalıyorsa, biri eşi, diğeri de kızı olmalıdır.

Laf olsun diye konuşmuyorum ki, konuşuyorum laf oluyor.

Sana değer verip aşkı bulacağıma X'e değer veririm Y'yi bulurum daha iyi.

Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

Her şeyi bilmene gerek yok, haddini bil yeter.

Elinden geleni yaptıktan sonra, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela.

Oralarda benden yok, bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var, görsen şaşarsın.

Hayatımdaki "Geri Dönüşüm Kutusu" açılmaz hiç benim... Tek bildiğim bir keredesildiğim...

Çok tatlısın ama bende şeker hastasıyım.

Senden nefret etmenin hiç bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim... Farkettirdiğin için sağol

Sahip olamadığım bişey varsa, yeterince istemediğim içindir.

Hayat yedek oyuncularla doludur. Boşalan yer her zaman doldurulur.

Güvendiğim tek şey aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir...

Ben bu gönül denizinde ne gemiler batırdım; kıçı kırık sandalın lafı bile olmaz.

Dünya güzel olsaydı, doğarken ağlamazdık.

Yaşarken temiz kalsaydık, ölürken yıkanmazdık.

Suskunluğum soylu bir meydan okumadır ama karaktersiz olanda işe yaramaz!

Reçetene 'yol' yazıyorum, istediğin kadar alabilirsin!

Kusura bakma canım tek kişilik benim yanım.

Sen yüreğindeki kalabalıkla benim yanına sığamazsın!

Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.

Alışkın değil demek ki. Pili bitmiş kumandaya daha sert basmak gibiydi sende ısrar etmek, fark edemedim kumandadaki renkli tuşlar kadar gereksiz olduğunu!

Koyduysa sana yokluğum, işte o zaman mutluyum.

Guzel SozlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin