Rašytoja Vapsva

173 18 0
                                    

1. Trumpai apie save.

Turiu patį žinomiausia vardą pasaulyje, tik skirtingose šalyse jis kitoks ir yra. Mokyklą baigiau ir jau ne pirmus metus. Pomėgiai yra rašymas, skaitimas (bet apleidau jį...), fangirlinimas ir muzikos klausimas.

2. Trumpai apie savo asmenybę.

Esu toks awkward vaikas, kuris neišauga iš fangirlinimo. Bet jei turėsiu maisto tai gal su tavim pasidalinsiu, jei pažįstu neblogai.

3.Stiprioji tavo asmenybės pusė.

Mėgstu klausyti žmonių ir esu gana draugiška.

4. Silpnoji tavo asmenybės pusė.

Per daug drovi, kas gadina daug ką gyvenime. Tyli. Užknisu žmones. Dažnai jiems nepatinku.

5. Kuo skiriesi nuo kitų?

Kad esu kartais per daug keista bet tai tampa mados dalimi... Ir noriu būti normali.

6. Kaip pradėjai rašyti? (pirmas kartas, kas paskatino rašyti?)

Trečioje klasėje manau mane paskatino Rowling ir bandžiau ją kopinti, o dabar va rašau ficus :D

7. Pirma knyga. Jos istorija.

Pirma tokia ale knyga buvo trečioje klasėje, bet ten buvo vos ne laida apie klasiokus ir jų apkalbinėjimą. O tokia rimtesnė, tai jau ketvirtoje buvo. Su dar dvejomis klasiokėmis rašėm apie save.

8. ką manai apie save kaip apie rašytoją?

Esu visai nieko rašantis žmogus, bet ne rašytoja.

9. Kuo tavo kūryba ypatinga?

Smulkmenos ir aprašymai. Bet man nelabai sekasi su pastatais ir aplinka.

10. Ko išmokai rašydamas knygas?

Kad reikia ir dialogų dėti daugiau. Ir jei nenori būti eilinė 'rašytoja' turi kažką originalaus įnešti.

11. Ar savo ateitį planuoji sieti su rašymu? Kodėl?

Norėčiau pragyventi iš rašymo, bet savo gyvenimą jau sieju su kita sritimi. Nes LT nėra specialybės, kaip rašymas.........

12. Pasidalink įgyta patirtimi, išmoktomis pamokomis.

Daugiau veiksmo reikia istorijoms ir intrigų.

13. Ką tu manai apie savo kūrybą?

Galėtų būti ir geriau :D

14. Du įdomūs faktai: vienas iš Wattpad, kitas išsavo gyvenimo.

Wattpad: Turėjau ir anglišką acc, bet jį užsišaldžiau.

Gyvenimas: Aš geriau istoriją parašysiu, nei apie save papasakosiu :D

Ačiū rašytojai už atsakymus ir kviečiu apsilankyti jletolover anketoje.

Rašytojų kampelisOnde histórias criam vida. Descubra agora