PROBLÉMY PŘED CESTOU

16 3 0
                                    

Teprve pět dní na Štítu a já už jsem věděl úplně všechno. Znal jsem polohu každičké místnosti, všechny tajné cesty i místa, o kterých vědělo jen velmi málo lidí.

Jak jsem zjistil, tak tady nebylo nic, co by mě zajímalo nebo jakkoliv jinak zaujalo a proto jsem se konečně odhodlal k mé první cestě na ostrovy za mořem.

Už jsem byl dost daleko a teprve mi došlo, že vlastně nevím jestli tam někdo žije nebo ne. A tak jsem se, ač nerad, vrátil a vyhledal mistra Mycela, který byl mým rádcem, učitelem a taky to byl jediný člověk, který se ke mě choval jako ke každému jinému, ne jako k urozenému člověku, kterým jsem ani nebyl, za což jsem mu byl, a stále jsem, vděčný.

,,Mistře!'' bez zaklepání jsem vtrhnul do jeho komnaty. ,,Žije někdo na Souostrovích?''
Mistrovi, vylekanému z toho, jak jsem tam tak vtrhnul, chviličku trvalo, než zareagoval, ale netrvalo to moc dlouho: ,,Podle toho, které máš na mysli.''
,,No, ty, které jsou vidět nejdál odsud.'' odpověděl jsem celý nedočkavý, co odpoví.
,,No, ne na všech, myslí že na těchto třech.'' řekl mi a přitom mi ty ostrůvky ukázal na mapě, která byla vždy na stole. ,,Proč se ptáš? Nechceš se tam snad vydat?'' v jeho hlase šlo rozeznat pouze to, že má z něčeho strach.
,,Ano, chci se tam podívat. Vadí to snad?'' zeptal jsem se, ale přesto co vše mi řekl, mě to neodradilo, což ho podle mého názoru nepotěšilo.

A tak začal vyprávět: ,, Kdysi, ještě před tím než byli Strážci a byli jen Věční, tak byla Souostroví součástí kontinentu, ale byla moc daleko, dál, než jsme teď my. A tak se stalo, že jejich obyvatelé přestali věřit ve Věčně,  začali ničit chrámy a svatyně a vytvořili si své vlastní božstvo. Věční, zklamáni a rozhněváni neúspěchem, se rozhodli, že Souostroví odtrhnout od kontinentu a mezi ně a náš pak vylili vodu, jež měla naplnit koryta řek v Poušti za Horami a aby si byli jisti, že se budou této vody bát, tak ji udělali slanou. Obyvatelé jednotlivých ostrovů se shodli, že je to zlé znamení a dokud nezmizí, tak se nesmí vrátit ke starým bohům.'' mistr se  odmlčel a já jsem té chvíle využil k otázce: ,, A kdo byli ti noví bohové?''
,,Vy,'' odpověděl mistr ,,Strážci...''


__________________________________________________________
Ahoj, ráda bych se omluvila, že jsem dlouho nevydala další část, ale měla jsem toho hodně ve škole. Však znáte to, konec roku, závěrečné písemky, poslední pokusy o nejlepší známky...
No ještě jednou se moc omlouvám a budu ráda hvězdičky i komentáře, jak pozitivní, tak i některé negativní, protože, jak všichni víme, chybami se člověk učí :-)
Tak ahoj. Magda ♠♥♣♦

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 17, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strážci Živlů - VinderKde žijí příběhy. Začni objevovat