2

131 12 1
                                    

Mane prižadino mano telefono skambutis.Skambino nepažįstamas numeris.
-Alio?,- atsiliepiau.
-Labas,-tarė vyriškas balsas.
-Kas čia kalba?
-Neatpažįsti? Čia aš Zayn,-nusijuokė.
-Ah,taip,labas,-tik dabar pasisveikinau,-iš kur man žinot,kad čia tu,jai ne karto nesu girdėjusi tavo balso?
-Nu sorry.Nepyk,-atsiprašė,- tai ką veiki?
-Ką tik miegojau,o tu mane prižadinai!,-juokdamasi bariau jį.
-Atleisk.
-Atleidžiu.
Mes dar visą amžinybę tylėjom.
Kol aš nepradėjau:
-Tai sakai tu iš Kanados?
-Jop.
-Jasna.Žiek, o iš kur tu apie mane sužinojai?,-paklausiau.
-Na,tiesą pasakius man tave išmetė 'žmonės,kuriuos galbūt pažįstate' laukelyje.
-Hmm.Bet ten žmonės kuriuos galbūt pažįstate,o tu manęs net galbūt nepažįsti.Tai dabar klok kodėl tu mane pakvietei į draugus?,- toliau bandžiau jį.
-Na,tu man...,- staiga jis nutraukė pokalbį.,- gerai iki,aš jau turiu eiti.
-Iki...,- taip pat atsisveikinau.
'Man atrodo,kad jis tiesiog nenorėjo atsakyti į mano klausimą.',- masčiau.
Atsistojus nuo lovos,padėjau telefoną ant stalo ir nusileidau į apačią. Pagriebus Estrelos traškučių pakuotę,nuėjau iki teliko ir isijungiau pirmą pasitaikiusį serialą.Jo pavadinimas ,,Gyvenimo bangos".
'Nuobodybė',-pagalvojau.
-Din Don!,- skambutis į duris.
-Eva!Gali nesivarginti,aš atidarysiu!,- pranešiau sesei,-Ahhh...kas ten galėtu būti?
Priėjus prie durų jas atidariau.Ten stovėjo paštininkas.
-Sveiki,- pasisveikino jis.
-Laba diena.Atleiskite,bet mes pašto nelaukeme.Jai čia aišku jūs dėl to.
-Na, panelė,aš kaip tik dėl pašto.Prašome pasirašyti čia ir šis siuntinys bus Jūsų,- tarė išitraukdamas didelė dėžę ir lapą.
-Na...gerai,- sutikau ir pasirašiau.
Paštininkas padėjas dėžę prie durų, atsisveikino ir patraukė savais keliais.
Uždarius duris iškarto nuėjau su dėže į savo kambarį.Ten ją atidariau ir pažiūrėjau kas viduje.Joje gulėjo nuostabi, raudona suknelė ir dar maža dėžutė.Ją atidarius pamačiau apyrankė,o po ja kažkokį lapelį,kuriame buvo parašyta :
******************************
Sveika,

Kaip sekasi?Turbūt nustebai dėl dovanų.Kai vaiksčiojau po parduotuvė,pamačiau šią suknelę ir iškarto atsiminiau tave. nupirkęs,pagalvojau :juk galų gale,vieną suknelę nedovanosiu!Reikia kažką priderinti prie jos.Ir nupirkau apyrankę. Tikiuosi tau patinka.Ir nešiosi.Tai gal norėtum kada susitikti?Na,pavyzdžiui penktadienį kokią 18:00h?Laukiu atsakymo.

                                             Zayn.M.

******************************
'Ahhh...koks jis mielas...,'pagalvojau.,'Ar aš pasakiau mielas?Ne,to negali būti,bet regis jis man patinka...
         

   
2-a dalis!Tikiuosi jums patiko.Prašau pakomentuokite apie šią dalį! :*

#Myl#

Shut up! She's mine! [LT]Where stories live. Discover now