*Klaudia*
To już dzisiaj dowiemy się kto wygrał konkurs organizowany przez najlepszą szkołę w Los Angeles - West High School L.A*. Myślę,że mamy jakiekolwiek szanse na to żeby wygrać, ponieważ cały rok pracowałyśmy na to żeby mieć jak najlepsze oceny.
~ Dwie godziny później ~
Usłyszałam dzwonek do drzwi i od razu zbiegłam na dół bo wiedziałam że przyszła Iza z wynikami. Gdy tylko dziewczyna pojawiła się w moim pokoju, zauważyłam że jest zdenerwowana tak samo jak ja.
- Otwieramy? - spojrzałam na nią pytająco.
- Trochę się boję. - Odpowiedziała niepewnie.
Chwilę siedziałyśmy w ciszy aż w końcu postanowiłyśmy otworzyć list. Chwyciłam kopertę, przecięłam ją i wyciągnęłam zawartość. Zaczęłyśmy czytać w tym samym czasie.
- O wyje - powiedziałam zdzwiona.
- Nie wierzę.
Wpadłyśmy w euforię. Na zmianę piszczałyśmy,płakałyśmy i śmiałyśmy się. Nie mogłyśmy uwierzyć, że wybrali nas spośród ludzi z całego świata. Szybko powiadomiłyśmy rodziców, którzy cieszyli się tak samo jak my i byli bardzo z nas dumni.
~ Kilka dni później ~
Właśnie wylądowałyśmy w Kalifornii. Całą podróź przespałyśmy, nie jesteśmy przyzwyczajone do zmiany czasu. Tutaj jest godzina 12,a czujemy się jakby był wieczór. Dzisiejszą noc niestety musimy przespać w hotelu, ponieważ nasi "współlokatorzy",którzy przy okazji muszą nas pilnować, jeszcze nie dotarli do miasta. Wiemy o nich tylko tyle, że jest to dwójka chłopaków uczęszczająca do naszej nowej szkoły. Wyszłyśmy z lotniska, wsiadłyśmy do pierwszej lepszej taksówki i pojechałyśmy do naszego hotelu. Nie zastanawiając się ruszyłyśmy pozwiedzać miasto, co zajęło nam cały dzień.
___________________________
*West High School L.A - nazwa wymyślona na potrzeby opowiadania.Witamy wszystkich,to jest nasze pierwsze wspólne opowiadanie. Mamy nadzieję, że miło je przyjmiecie i że spodobają wam się nasze "wypociny".
Opowiadanie piszę wraz z b_b_bam ;)
YOU ARE READING
Meet // Jack & Jack
FanficJesteśmy zwykłymi nastolatkami z małego miasta w Polsce, które marzyły o przeprowadzce do L.A. Wzięłyśmy udział w konkursie, który dał nam szansę spełnić to marzenie, a przy okazji wywrócił nasze życie do góry nogami. __________________ FanFicti...