♥-3-♥

53 8 3
                                    

Úgy láttam megérkeztünk, úgyhogy kiszálltam a kocsiból. A ház nem volt egy luxus villa, de éppen elég volt nekünk. Nem igazán tetszett, de ez van. Hirtelen ahogy szétnéztem az utcában, megláttam valamit...valamit ami nagyon tetszett; egy gyönyörű parkot benne emberekkel. Nagyon szép volt ezért úgy döntöttem, hogy amint kipakolok elsétálok oda. Így is tettem. Kivettem a cuccaimat a bőröndeimből és betettem a szekrényembe. Gyorsan lezuhanyoztam. Felvettem a kedvenc crop-topomat, ami tökéletesen passzolt kék szememhez, hozzá pedig egy fekete farmert az új fekete lapossarkúmmal. Aztán már indulhattam is.
-Anya kicsit szétnézek a környéken majd jövök.
-Rendben vigyázz magadra kicsim!
-Oké. Szia!-köszöntem el anyától. Mindig túlságosan aggódik. Már eléggé unalmas néha.

A következő pillanatban már a lakásban sem voltam. Nem szerettem ezt a helyet, de úgy gondolom, hogy a park a kedvenc helyemmé válhat. Annyira gondolkoztam, hogy nekimentem egy ágnak és hátraestem. Arra emlékszem; hogy irtózatosan fáj a fejem, amihez reflexből oda is kapok és akkor érzem meg, hogy vérzik is.
-Jól vagy?-kérdezi egy ismeretlen, mély és rekedtes férfi vagy fiú hang.

Na itt szakadt meg a cérna. Innentől nem emlékszem semmire. Nagy sötétség mindenhol. Talán meghaltam??

A Long Story Of My LifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora