Velký dárek

83 9 6
                                    

Letadlo

Čekáme až příjde pilot Harryho tryskáče Ren. Všichni jsou natěšení jak to u nás vypadá. Doufám že si všichni padnou do oka a vše půjde v klidu a míru.

"Holky naše!" zakřičel někdo za námi.

Stál tam Ren. Je to pohledný 36 lettý muž. Pohledný, milí, atraktivní, vtipný. Každá žena by ho chtěla mít doma.

 Každá žena by ho chtěla mít doma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Rene!" objaly jsme ho.

Hned co jsme se od něj odtáhly tak mě objal Luke okolo pasu jako kdyby mu chtěl dokázat že jsem jeho.

"Klid Luku" řekla jsem mu.

"Neboj nechci vám holky přebrat jsou jako moje vnučky a k tomu už mám asi měsíc přítelkyni" usmál se hrdě.

"Blahopřeji Rene. Snad s ní budeš šťastný"

"Je úžasná. Je jako kombinace vás tří dohromady, ale starší" zasmál se.

"Jo a tohle je Ashton, Calum a Luke" představila jsem je.

Mile si podaly ruku prohodily pár slov a potom jsme už šli do Letadla.

"Tak se běžte usadit a užíte si pohodlně let" Ren odešel a my se šli usadit.

"Bože! To tu je úžasný. Harry je hodně zazobaný" vyletělo s Ashe.

"Ty jseš blbec" praštila ho Zuzka.

"Nemlať mě. Jsme rodina" 

"No a?" praštila ho znovu.

Sedla jsem si do prostorného křesla. Luke si sedl vedle mě, jelikož je to křeslo vážně velké tak jsme se tam pohodlně vlezly.

"Ty jsi žárlivec" zasmála jsem se a opřela se o něj.

"Ani nevíš jak jsem žárlil když se tě jen někdo dotkl a já nemohl" zněl trošku podrážděně.

"Ale teď jsem tvoje a ty můžeš cokoli" položila jsem mu ruku na rozkrok a začala mu po něm jezdit aby to cítil.

"Hmmm..., vím o co ti jde ,ale já se nenechám" podíval se na mě.

Políbila jsem ho, ale nepřestávala ho dráždit rukou. "Stejně povolíš zlatíčko" zašeptala jsem mu do hrudi.

"Uvidíme" pohladil mě po vnitřní straně stehen.

Pomalinku jsem mu rozepnula puntek a nenápadně knoflíček na úzkých černých jeanách.Jeho chvilka nepozornosti byla moji výzvou a dala jsem mu ruku do kalhot. Začala jsem mu ho masírovat přes trenky.Otočil se na mě ,ale já mu ležela na ruce a dívala se jak mu začíná stát.

"Kim... ach" zavřel oči.

"Tobě se to nelíbí" udělala jsem smutný obličej.

"Ani nevíš jak moc se mi to líbí. Ne, ne ne dost" vyndal mi z tama ruku.

"Měl by sis dávat pozor na to co říkáš" zasmála jsem se když si zapínal kalhoty.

"Hahaha strašně vtipné" objala jsem ho a položila si na jeho rameno hlavu.

" Fajn dneska už žádné škádlení. Nebuď uražený" více jsem se k němu přitulila.

Jeho silné ruce se obmotaly okolo mého pasu a jeho hlava poklesla na mou.Většinu letu jsme potom prospaly nebo si ještě povídaly.

Po přistání

Na letišti mi řekli že naše auto je dole v podzemních garážích. Všichni jsme sjely výtahem dolů k prý našemu autu.

"Vždyť tady není naše auto jen tohle" stál tam jen Hummer.

"Asi se spletly" ozvala se D'.

"Počkejte" uviděla jsem za stěračem nějaký papír.

Byl pro mě. 

Ahojky Kimi s Mikem jsem se shodl že by jste potřebovaly nové pořádné auto a taky to máš jako dárek za to co pro nás všechno děláš a prožíváš. Hlavně zapomeň na to že mi ho vrátíš už je napsaný na tebe. Užíjte si ho a potom nám ho přivez ukázat. - Harry 

Vzala jsem klíčky a přišla k autu blíž

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem klíčky a přišla k autu blíž. Ihned se samo odemklo." Tak jedem" Usmála jsem se a dala věci do kufru.

"Si děláš srandu že je to vaše!" otevřel Cal pusu dokořán.

"Ne. Je moje" hned si ho začaly obhlížet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojky. 

Všem bych chtěla moc poděkovat za to že čtete moje knížky ať už tuto nebo jinou. Děkuju za to že si najdete nějakou tu volnou chvilku aby jste si přečetly další část i když bývají často kratší než kdysi . Hlavně si moc vážím všech hlasů, přečtení i komentů.

Bez vás bych už asi nepsala další knížky takže děkuju :)

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat