break up (Niall )

579 9 2
                                    

(YOUR POV.)

Je loopt de winkel in omdat je voor jou en niall's film avond even wat chips te halen aangezien niall ze altijd voor dat de helft van de film over is op heeft. Ik loop de winkel in en mijn oog valt op een tijdschrift in de rekken met niall op de cover. Ik loop er heen en bekijk de cover. Niall horan Gaat vreemd? Ik blader snel door naar de aangegeven bladzijde en kijk niet gelovend naar de fotos. Niall horan van de wereldberoemde Boyband One Direction is een paar dagen geleden gespot met een meisje. We vonden ze zoenend op een bankje. Of zijn vriendin [Y/N] hier blij mee zal zijn, zullen we zien! Ik kijk met tranen in mijn ogen naar de bladzijde. Ik schud haas huilend mijn hoofd en ren naar de kassa. het meisje achter de kassa kijkt me met medeleide aan als ze doorheeft wie ik ben en ik ga zo snel mogelijk naar huis.

"Hi babe!" zegt niall als ik thuis kom en kijkt op van de tv waar hij een voetbal wedstrijd op volgt. Ik gooi het tijdschrift naar hem toe en kijk hem boos maar tegelijkertijd ook met tranen in mijn ogen aan. "[Y/N] het is niet wat je denkt" zegt hij als hij het in de gaten heeft. "Klootzak! Je hebt me bedrogen!" zeg ik en de tranen lopen over mijn wangen. Hij staat op en rijkt uit om mij vast te pakken maar ik loop achteruit. "Blijf van me af" sis ik tussen mijn tanden door en geef hem een klap op zijn wang. Ik schrik er zelf van en ren zo snel als ik kan naar boven. Ik hoor niall achter me aan rennen en ik ren zo snel als ik kan naar de slaapkamer waar ik de deur dichthoudt. Ik voel hem tegen de deur aan duwen en beuken maar ik probeer de deur met alle kracht tegen te houden. "[Y/N] laat me erin!" zegt hij en beukt net zo hard door. "ROT OP IK WIL NIKS MEER MET JE TEMAKEN HEBBEN!" schreeuw ik en hij stopt met beuken. ik loop weg van de deur en ga met mijn rug tegen het bed zitten. Ik laat al het verdriet eruit en begin luid te snikken. Niall doet de deur open en ziet me tegen het bed zitten. "Babe ik.." "Noem me niet zo!" snik je en draait je hoofd weg van hem als hij naast je gaat zitten. "Zij zoende mij! Echtwaar! Ik heb haar van me af gedrukt maar de paparazi hadden al fotos gemaakt" zegt hij en ik hoor de pijn in zijn stem. "Zo lijkt het anders niet" zeg ik en schuif een stuk van hem weg. "Ik meen het..." zegt niall en ik hoor zijn stem kraken. Ik kijk voorzichtig opzij en zie ook bij hem tranen op zijn wangen. Niall huilt... Niall huilt.... Niall huilt alleen als hij dit meent... "N niall?" zeg ik en veeg mijn tranen weg. "J je meent h het he?" vraag ik en ik durf hem nogsteeds niet aan te kijken. "Ja! Ik meen het! Ik hou zoveel van je ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen!" snikt hij en ik zie aan hem dat hij het meent. Ik Vlieg hem in zijn armen en huil verder in zijn shirt. "H het spijt me z zo...." snik ik en ik voel zijn armen stevig om me heen. "Het geeft niet ik had het je eerder moeten vertellen..." zegt hij en drukt een kus op je hoofd. "I love you" "I love you to" en hij draagt je in bride style naar beneden om de hele avond in elkaars armen film te kijken.

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu