Multimedya : Ada Hisaroğlu
Ve
Ece SönmezAlarmın çalmasıyla birlikte elimi komidinde gezdirmeye başladım. Telefonumu bulup alarmı kapatıp,duşa girdim. Duşumu alıp giyinme odama geçtim. Üzerime gri kapri kol tşörtümü ve siyah pantolonumu giyip makyaj masama oturdum. Kırmızı rujumu sürüp hafif allıkla tamamladım makyajımı . Çantamı alıp aynada kendimi son kez süzdükten sonra merdivenlerden inip mutfağa ulaştığımda sandalye çekip oturdum. ''Fatma teyze yine kahvaltı süper'' derken ağzıma bir tane peynir attım. Her zamanki gibi kahvaltı yapmadan çıktım. Telefonum çalmaya başladığında telefonuma baktım Ece arıyordu. Telefonumu yanıtlayıp konuşmaya başladım. ''Efendim Ececim.'' dedim ve onu dinlemeye başladım. '' Nerdesin'' dediğinde kapıyı kapayıp. ''Okula geçiyorum tatlım'' diyerek otoparka doğru yürümeye başladım. Arabamın anahtarını bulmaya çalışırken ''Ben her zamanki cafedeyim,gelmek istermesin''dedi . Bende ''Geliyorum '' derken telefonu kapattım. Arabamı binip cafeye doğru sürmeye başladım. Cafenin otoparkına arabamı park edikten sonra cafeye doğru ilerledim. Ece beni gördüğünde ayaga kalkıp sımsıkı sarıldı. ''Hoşgeldin Ada'' derken oturuyordu. Bende oturup ''Hoşbuldum ''dedim. Garson gelip ne alırsınız diye sorduğunda ''Kahve lütfen'' dedim. Ecede ''Aynısından'' demeyle yetindi. Ece ''Ee napıyosun '' derken ben telefonumu bulmaya çalışıyordum. Telefonumu bulup masaya koyarken , ''İyiyim sen nasılsın ''dedim. ''İyiyim teşekkür ederim'' dedi ve kahvesinin son yudumunu bitirdi. ''Kalkalım mı'' diye soru yönelttiğimde '' Olur'' dedi ve ayağa kaktı .'' Ben lavaboya gidip geliyorum'' dedi ve çantasını alıp lavaboya doğru yürümeye başladı. Hesabı ödeyip dışarıya çıkarken ecede gelmişti. Otoparka gidip arabalarımıza binerken ''Okulda görüşürüz ''dedim ve arabayı çalıştırdım. Okula girerken yeni gelen çoçuk gözüme çarptı. Sınıfa girdiğimde Ece gelmişti. Ecenin yanına oturucaktım her zamanki gibi ama Can vardı. Bende tek boş sıraya yani yeni çocuğun yanına oturdum. Daha adını bile bilmiyordum. Hoca sınıfa girip dersini anlatıp çıktı. Sıkıcı bir dersten sonra ayağa kalktım ve lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Kantine doğru ilerlerken yeni çocugu gördüm ve onu takip etme isteği duydum. Bodrum katına doğru ilerledi. Bende gizlice onu takip etmeye çalışıyordum. Ne yapıcaktı acaba orada ... ''Hıhh '' hıçkırıklarımı tutamadım gene off!! Hep böyle anlarda hıçkırığım tutmak zorundamıydı. Hemen duvarın arkasına saklandım. ''Kimsin'' dediğinde gözlerimi kapayıp beklemeye koyuldum. ''Sen kimsin? '' dediğinde ''Hiçç hiç kimse'' diyerek oradan hemen kaçtım. Okul çıkışına geldiğimizde Ece yanıma geldi ve ''Biz takılıcaz gelicekmisin'' dedi. Bugün Eceye kırgındım , Canla sevgililer ama ilk defa yan yana oturdular. Bana söyleyebirdi. Hiç tanımadığım adını bile bilmediğim çocuğun yanına oturmuştum. ''Hayır'' dedim ve arabama binip eve gittim. Direk yukarıya çıkıp . Uzerimi değiştirdim. Yatağıma uzandım , Uyuya kalmışım. Sabah olduğunda giyinip okula geçtim. Sınıfa girip yine o çoçuğun yani boş olduğu için oraya oturdum. Bence artık tanışmamız gerekiyordu. Elimi uzattım ve '' Merhaba ben Ada'' dedim. Adını bilmediğim çoçuk ''Mert'' dedi . Tahtaya bakarken, bu çoçuk kendini ne zannediyodu ya '' Peki ''dedim ve havada kalan elimi indirip sıranın üstüne koydum. Kalemimi ve defterimi sıranın üstüne koydum. Hocada içeriye girer girmez tahtaya bişeyler yazmaya başladı. '' Defterinize geçirin'' dedi . Bu ne biçim hocaya '' Bi insan günaydın der bu ne ya'' derken dışımdan dediğimi anladım ve hemen yazmaya başladım. Mertte tebessüm etti. ''Komikmi '' dediğimde ''Komik olmasa gülmezdim'' dediğinde yine tahtaya bakıyordu. Defterimi elimden alıp bişeyler yazdı ve geri yerine koydu. Açıp okudum '' Benimle uğraşma '' yazıyordu...
İnşallah beğenmişsinizdir. Devamı gelicek beğenirseniz. Lütfen fikrinizi yorumlayiniz.😆