Polapení láskou

929 72 15
                                    

Lee nebo taky Lea-san alias já(Izaya)-tučně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lee nebo taky Lea-san alias já(Izaya)-tučně

Petiska-sama(Shizuo)-normálně

Zrovna jsem si hrál se Celtinou hlavou, když tu mi zavolali, že jsem v nebezpečí protože prostě Velká blonďatá obluda Shizu-chan se rozhodl mně navštívit. "Ahaha chuchu tak se pobavíme" Rozesmál jsem se na celý Ikebukur.

Mířil jsem si to za tou vysmatou krysou. Už mě sere tohle už nepřežije. Zabiju ho, zabiju tu hnusnou malou krysu. Vykopl jsem dveře do jeho bytu a zařval. "I-zaaa-yooo."

"Ohayo Shi.. .zu- ..chan." vyhlaskoval jsem a ďábelsky se ušklíbl. " Copak tu deláš?" Věděl jsem přesně co tu dělá přišel mně zabít haha to se mu, ale nepovede.

"Ty kryso poď sem ať ti můžu rozdrtit krk" Zavrčel jsem a na čele mi naskočila žilka.

"Ale Shizu-chan"" Nasrat ja nejsem žádný hnusný kuře na oškubání" "Budeš si mně muset chytit." Ještě kousek a bude ta sranda jen a jen na můj účet, tak pojď ještě kousek.

Hodil jsem po něm první věc co byla poruce a to bylo křeslo. Rozběhl jsem se proti nemu nasraně a už se připravoval na to po něm skočit a zabít ho.

Podíval jsem se jak už se napřahuje a zatvářil se jako největší ubožáček, pak jsem se ale ušklíbl, zmáčkl jsem tlačítko a bum bác spadla klec a tu jen tak nenadzvihne a ani nerozmrdá je v pasti.

Koukal jsem vyjeveně a potom jsem se snažil jí nadzvednout.Nic. Skusil jsem ted roztáhnout mříže taky nic. Z čeho to kurva je já nejsem superman aby mě něco oslabovalo. "I-za-yoooo" Začala mi na čele tepat již naběhnutá žilka vzteky.

"Ale ale obludka se chytila" začal jsem se smát až jsem se za břicho popadal a válel se po zemi. "Copak s tebou provedeme Shizu-chan vždycky jsem chtěl být vědec a chtěl na někom zkusit nějaký pokusy, ale ty nejsi někdo si obluda juj to bude sranda" zatočil jsem se na své židli a zasmál se.

" Ty hnusná kryso pusť mě ven " Zavrčel jsem na něj.

"Hmmm počkej zamyslím se. ...Ne budeš mi dělat společnost" řekl jsem a dál se přitrouble tlemil no vlastně já se tak tleminkám normalně "hahaha"

"Takový kryse ani náhodou" Zavrčel jsem a sedl si na zem už mě nudilo stát. Zavřel jsem oči a opřel se o mříž. Začal jsem usínat byl jsem docela dost utahanej.

Není divu že usínal vypustil jsem mu tam trochu omamného plynu aby se uklidnil. "Shizu-chan nespi nudim se hahaha"

Netrvalo dlouho a já opřenej o klec usnul a spokojeně vydechoval.

"Tak jo jde se řádit co mu provedu?" Ďábelsky jsem se zasmál a uplně normalně si nahlas povídal sám se sebou. "Shizu-chan chci alespoň někoho kdo mi bude naslouchat a dělat společnost a odsral si to zrovna ty,  neber si to osobně vlastně jo ber si to osobně tahle klec je pro tebe jak děláná."

POLAPENÍ LÁSKOUKde žijí příběhy. Začni objevovat