7 - Daha İyi Bir Aşk Hayatı İçin Dikkat Etmeniz Gerekenler

55 10 0
                                    


Aşk hayatında başarısız olduğunuzu mu düşünüyorsunuz? O zaman sizler için yazdıklarımı dikkatli okuyun

○•○•○•○•○•

İş yaşantımız, eğitim yaşantımız, ailemizle aramız ne kadar iyi olursa olsun; aşk hayatında bir başarısızlık söz konusuysa hep bir şeyler eksikmiş gibi gelir. Bunun önüne ne derece geçebiliriz bilmiyoruz ama denemeye değer diye düşündük ve aşk hayatınızı iyileştirmek adına birkaç öneri vermek istedik!

Onunla oynayın!
Erkeklerin biyolojik açıdan ne kadar büyürlerse büyüsünler hep çocuk kaldığı konusunda hem fikir miyiz? O zaman bunu kabullenmeye çalışsanız iyi ederseniz. Onunla oynayın derken kesinlikle duygularından bahsetmiyoruz, öncelikle bunu belirtelim. Değişik bir şeyler yapmak istiyorsa ona ayak uydurun, çok heyecanlandığı bir Playstation oyununda ona eşlik edin.

Çevre faktörü...
Ne yazık ki erkekler çok kolay etkileniyorlar. Birlikte yaşadığı ev arkadaşı ya da çevresindeki erkeklerin düşünceleri onlar için, ne kadar aksini iddia ederlerse etsinler son derece önemlidir. Eğer onun çevresindeki erkekler sizin harika bir fırsat olduğunuzu düşünüyorlarsa, o da aynısını düşünecektir. Bu durumu avantaja çevirmek de tabii ki sizin elinizde!


Bütün erkekler masal prensi değildir..
Eğer mükemmel bir aşk hayatı istiyorsanız önce bunu kabullenmeniz gerekecek. Sizi şımartsın, beklemediğiniz anda sizi şaşırtsın, centilmenliğiyle başınızı döndürsün istiyorsanız ona bu konuda biraz öncülük etmeniz gerekecek. Her erkeğin bu konuda kabiliyetli olmadığını üzülerek belirtmeliyiz, ama bunları yapmayı bilmiyor olması sizi sevmediği anlamına da gelmez. Şimdi derin bir nefes alın! :)


Empati, empati, empati...
Tabii ki siz her zaman haklısınız! Ama sinirinizi biraz yatıştırmak adına, kendisini anlatmasına ve savunması açısından ona fırsat vermeli ve söylediklerini gerçekten dinlemelisiniz. Bu ikinize de iyi

Değişmek istemeyen birini değiştiremezsiniz!
İşte ilişkilerde en sık yapılan hatalardan biri: Onları ya da kendimizi değiştirmeye çalışmak! Öncelikle eğer sizin için değişmek istemeyen biriyle birlikteyseniz, buradan size yeteri kadar değer vermediği sonucunu çıkartabilirsiniz. Belki de ihtiyacınız olan; değiştirmek istemediğiniz, olduğu gibi de sevebildiğiniz biriyle birlikte olmaktır!

Geçmişle suçlamak!
Biz kadınların en zevk aldığı durumlardan biri de bu kuşkusuz. Geçmişte yaptıkları hataları her fırsatta yüzlerine vurmak! Ama erkekler bu konuda oldukça hassaslar ve siz bunu yapmaya devam ettikçe sizden uzaklaşacaktır. Eğer hala birlikteyseniz, geçmişte yaptığı tüm o şeyleri affetmişsinizdir; affedemiyorsanız devam etmemenizi öneririz.


Kendinizi suçlamaktan vazgeçin!
Eğer kötü giden bir ilişkiniz varsa ya da ilişkileriniz sürekli kötü gidiyorsa sürekli bu durum için kendinizi suçlamayı bırakmalısınız. Sorumluluk duymanız gerçekten harika bir şey! Ama kendinize haksızlık etmenizi istemeyiz... İki tarafın da tek gayesi mutlu olmaksa ve birbirlerini gerçekten seviyorlarsa inanın o ilişkinin kötüye gitmesi gibi bir durum söz konusu olamaz.


Erkekler düşüncelerinizi okuyamazlar!
Şu huyunuzdan vazgeçmeye davet ediyoruz sizleri... Sürekli kafanızdan geçirdiklerinizi yapmasını beklerken, bambaşka şeylerle karşılaşıp hayal kırıklığına uğramaktan sıkılmadınız mı? Ondan beklediğiniz bir şeyler varsa söyleyin, istediğiniz ya da istemediğiniz bir şey varsa söyleyin, bir şeye kızdığınızda söyleyin, sevindiğinizde söyleyin; çünkü gerçekten bunları anlamak konusunda son derece beceriksizler!

Erkekler duygu sömürüsü sevmezler...
Eğer kötü giden bir ilişki yaşıyor ve bitmesini istemiyorsanız en azından duygu sömürüsü yapmamanızı isteyebilir miyiz? Çünkü bundan gerçekten hoşlanmıyorlar. Bizler nasıl güçlü erkekler istiyorsak, onlar da yanlarında güçlü bir kadın olsun istiyorlar.

Sükut kabullenmektir!
Sessizliğin ya da susmanın bazen konuşmaktan çok daha iyi olduğu zamanlar gerçekten var ama sizi kırdığında ya da yapmasını istemediğiniz bir şeyi tekrar tekrar yaptığında sessiz kalmanız ve susmanız o an için güzel bir intikammış gibi görünse de erkekler üzerinde bunun pek de etkili olmadığını söyleyebiliriz. Bu yüzden susmak yerine bu duruma tepki göstermelisiniz; yoksa o emin olun bunları yapmaya devam edecektir

Aşkın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin