Doğukan⬆
Bora'nın ağzından
Kapıda gördüğümüz kişiyle şok olduk.Demir'in üvey kardeşi Doğukandı bu.Onu hiç canlı olarak görmedik.Hep resimde gördük.Çünkü demir olurda önümüze çıkarsa onu görmezden gelmemizi istiyordu.Aslında iyi çocuktu.Pınar hemen çocuğun yanına giderek "Resimdekinden de yakışıklıymış"dedi.Doğukan ona gülerek baktı.Demir ona bakarak "Pınar napıyorsun"dedi. "Ne var Demir çocuk taş yani fırsat benden kaçmaz"dedi."Hem bu çocuğu terslemek yada görmezden gelmek imkansız"diyerek çocuğun yüzüne dokunup çığlık atıyordu.Öykü sesleri duymuş olacakki Furkan sandığı için bir elinde bıçak diğer elinde de sopa vardı.Siyah gözlükler takmıştı ve yolunu göremiyordu."Allah Allah Allah "diyerek koştu ve tam Doğukan'ın üstüne atlayacakken Demir onu belinden tuttu."Demir bırak öldüreyim şu Furkan'ı."diye bağırıyordu."Manyak mısın kızım ben furkan değilim"dedi Doğukan Öykü gözlüklerini çıkardı ve Doğukan'a baktı."Doğukan hoşgeldin lan"dedi.Demir homurdanarak "Siz ne ara bu kadar samimi oldunuz ya"dedi.Öykü de "Hani sen resimlerini gözümüze sokmuştun ya önümüze çıkarsa tersleyin diye.Işte ben birgün yolda giderken yanıma geldi.Konuştuk falan öyle "dedi.
Çağatay Öykü'ye bakarak "Bir kere de birşey söyleyince tersini yapma be kızım ben sana boylemi öğretim"dedi.Öykü ona bakarak "Yaw hehe"bakışı attı.Doğukan sırıtarak bizim kızlara bakıyordu.Gözü bir Cansu da bir Aslı da bir Meliste bir Öykü birde Pınar da gidip geliyordu.Ama ben senin o gözlerini oyarım.Can benden önce davranarak "Neye sırıtıyorsan bize de söyle bizde sırıtalım Üvey evlat"dedi.Erkekler pek sevmemişti.Ama kızlar nerdeyse içine düşecekti.Aslında Öykü pek değil ama Doğukan ona yiyecekmiş gibi bakıyordu.Demir ona bakarak "Git artık zaten niye geldiysen."dedi.Doğukan ona bakarak "Babam yolladı.Durumunu öğrenmek için ve bu kartı alacakmışsın.Bende de var"dedi ve elindeki kredi kartını ona uzattı.Demir aldı.Aklından neler geçtiğini biliyordum.Kredi kartını limiti dolana kadar kullanacaktı ve babasına ötedecekti."Ben gidiyorum nasılsa yine gelirim değilmi kızlar?Hatta beraber bir gün gezeriz.Öykü ne dersin? Abinden ayrı kalabilecekmisin?"dedi ve Demir'e bakarak sırıttı."O benim sevgilim abim değil Doğukan "dedi Öykü."Aa öylemi? Pekala yinede gelirsin ama "
Dedi ve tekrar sırıttı."Git burdan defol!!"diye kükredi Çağatay."Bizim kızlardan da uzak dur."diyerek lafını bitirdi."Neyse çocuklar ben gidiyorum.Kızlar görüşürüz"dedi ve gitti.
Demir sinirle kapıyı kapattı ve yukarı çıktı.Öykü de onun peşinden gitti.Akşam olduğu için hep beraber burada kalmaya karar verdik.Zeynep teyze yatacağımız odaları hazırlarken bizde televizyon izliyorduk.Öykü elinde ayısı üstünde ayı desenli pijamalarını giymiş ,saçlarını her iki taraftan da bağlamış tı.Merdivenlerden aşağıya indi ve kapıyı açarak dışarıya çıktı.
Gine uykusunda yürüyordu.Kimseden çıt çıkmayınca Çağatay peşinden gitti."Gel kanka geri gelicek en fazla nereye gidebilirki"dedim.Yarım saat sonra
Şimdi nerdemiydik.Tabiki barda.
Öykü hanım uykuda gezerken bara gitmiş.Çağatay onu takip etmişti ve
Bir ara sonra Arda'yı arayarak arabayı bara getirmesini söyledi.Beraber gittiğimizde Öykü barın bir odasına giderek uyumuştu.
Hatta bir adam odaya girerek yanlışlıkla hiç fark etmeden Öykü'nün yanına uzanmıştı.Öykü "Anne siz mi geldiniz"demiş.Adamda bağırarak yataktan düşmüş.Sonra da 'kızım ne işin var burda senin'demiş.Öykü'nün telefonunu bularak Çağatay'ı aramış ve onun yerini söylemişti.Çağatay la adama teşekkür ederek arabaya binmiştik.
Şu anda Öykü hala uyuyordu.Sadece 2 araba gitmiştik bu sefer.Demir sanırım hala uyuyordu.Ve Cansu evde kalacağını söylemişti.Eve geldiğimizde herkes arabadan inerek eve girdi.Can arabanın arkasına geçerek Öykü'yü kucağına aldı.Çağatayla arabayı park ederek bizde eve girdik.Can eve girdiği gibi
Demir koşarak yanına geldi."Lan 2 dakika uyudum 5 dakika yerinde duramadı değilmi"diyerek Öykü'yü kucağına aldı.Yukarı çıktık hep beraber ve odalarımıza giderek uyuduk.
BINABASA MO ANG
ARADA KALMAK
Teen FictionKafama gelen ayakkabıyla arkamı döndüm.Evet ayakkabı.Normal hikayelerde top olur değilmi yani çoğunlukla bizim okul biraz anormal olduğu için ayakkabı yada benzeri şeyler olur. -"O ayakkabıyı alır senin biryerlerine so..."sözümü kesen Can'ın sesiydi...