Už jsem doma.... Kouknu se na mobil a uvidím dvě zprávy.
První je od Denisy :
#Jestli si myslíš ,že je to v pohodě tak není! Dokud se mi neomluvíš tak se na mě ani nedívej!! Bylo to od tebe hnusný!#
Tak jo teď asi vybouchnu. JÁ SE JÍ MÁM JAKO OMLUVIT ? Ona na mě vyjíždí pořád a já jen zaprotestuju a hned jsem ta špatná já! Vezmu ten mobil a napíšu jí co si o tom myslím. Ještě před tím si zobrazím druhou zprávu. Vojta:
#Zlatíčko zítra spolu zajdeme na pizzu, ano?#
A je po zuřivý náladě. Nic jí nenapíšu a jdu spát. Vojta je prostě dokonalej.
*****************************
Druhý den ve škole.Přezuju si boty a jdu do třetího patra ,kde máme bižuli. Na chodbě stojí Verča a Maruška. Mám je obě dvě ráda. Projdu kolem nich.
Já-"Ahoj holky, jak vám dopadla soutěž?"
Jsou tanečnice a jezděj na různý soutěže. Zrovna včera jednu měli.
Ver-"Děláš jako by tě to zajímalo! Jdeme Maru nebudeme se bavit s někým kdo jen pomlouvá! Že se nestydíš mrcho jedna!"
Mar-" Přesně tak , myslela jsem si o tobě něco jinýho! Krávo!"
Otočí se a odejdou. Co to mělo znamenat? Stojím tam jako opařená. Ještě nikdy na mě takle nikdo nevyjel. Já ,že pomlouvám? V životě ne! Vždycky když chce někdo z kámošek promlouvat vždy jí řeknu ,že nesnášim pomluvi a ,že se do toho nechci motat. A teď mě nadávaj kvůli pomluvám?
Vejdu do třídy a sednu si do poslední volné lavice.
Když je konec biologie jdu dolů na ájinu. Jsem ve stejný skupině jako Denisa faakt výhra!
Když nějakým zázrakem přežiju školu vrazím do Vojty.
"Ahoj princezno , tak jdem na tu pizzu?"
Já-"Dneska byl hroznej den! Kamošky na mě vyjeli bez důvodně. Ach jo ! Jsem asi nejhorší holka co existuje!"
V-" To Ani omylem! Jsi ta nejúžasnější holka co znám!
Já-" No jasně! Už Jsem ti někdy řekla ,že jsi děsně podlézavej!"
V-" Už si se zmínila! Zlato, ty jsi dokonalá!
Já-" Prosim tě jdeme na tu pizzu! Jinak tě budu muset praštit"
V-" Jo! Jdeme.Přišla jsem domů až ve dvanáct. Já ho fakt Miluji!
Děkuju za všechny vote💋
🔜360 slov🔙
ČTEŠ
Nejlepší Friendky-"Největší Fejky"
RomansJmenuji se Adéla Zítková a celý můj život je vlastně "fejk". Vždy když si myslím ,že jsem opravdu šťastná tak se něco pokazí.