OKULA DÖNÜŞ

199 15 1
                                    

O sabah kalktığımda tatilimiz bitmişti. Okula dönecektik. Saat 08.40 oldu kahvaltı yapıp bavulumu hazırladıktan sonra otobüslerin oraya gittim. Gökmen de oradaydı. Hiç konuşmadan otobüse bindik. Yol boyunca suskundu. Okula geldiğimizde odalarımıza çıkıp bavulumuzu yerleştirdik. Bahçeye indiğimde Gökmen arkadaşlarıyla konuşuyordu. Beni yanına çağırıp arkadaşlarıyla tanıştırdı.

Saat 11.30 oldu. Odaya geldiğimizde

Gökmen: Sence arkadaşlarım iyiler mi ?

Ben: Evet öyle görünüyor.

Gökmen: Hmm. Seni gördüklerinde ağızları açıkta kaldı.

Ben: Bence hiç de öyle olmadı.

Gökmen : Bence öyle oldu.

Diye tartıştıktan sonra öğle yemeği için aşağıya indik. Yukarı çıktığımızda beni yanına çağırdı.

Gökmen: Bu gün biraz canım sıkkın kusura bakma canım

Ben: Farkındayım sorun değil.

Gökmen: Tamam aşkım.

Dedi ve bana sarıldı. Saat 15.50 oldu. Dışarıya çıkıp şelaleye gittim. Ceren de oradaydı ve morali bozuktu.

Ben: İyi misin Ceren ne oldu ?

Ceren: Emir ile kavga ettik.

Ben: Neden ?

Ceren: Kuzenimi canım diye kaydettim onunla konuşurken gördü beni ve tartıştık.

Dedi ve ağlamaya başladı. Ona sarılıp onu sakinleştirdim ve Emir'e mesaj attım "GERÇEKTEN KUZENİYMİŞ..." yazdım o da "NEREDE? " dedi bende "ŞELALENİN ORADA OTURUYORUZ" dedim. Hemen geldi. Ben onları yalnız bırakıp müdürün yanına gidip ailemle konuştuktan sonra odama geçtim. Saat 19.20 oldu. Odaya geldiğimde Gökmen aşağıya inmişti. Ben inmedim ve film izledim. Gökmen geldiğinde morali düzelmiş gibiydi. Yanıma gelir gelmez bana sarıldı.

Gökmen: Aşkım ne yapıyorsun

Dedi ve güldü. Şaşırmıştım. Ve cevap veremedim. Yanıma oturdu ve başını dizlerime koydu. Bana bir şeyler söyledi ama duymadım. Saat 22.58 oldu. Onu kaldırdım ve uyuduk...

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin