5. fejezet

147 5 0
                                    

Vonaton!

Az állomáson ülve gondolkodtam el azon, hogy biztos vagyok-e abban ,hogy el akarok indulni Kecskemétre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az állomáson ülve gondolkodtam el azon, hogy biztos vagyok-e abban ,hogy el akarok indulni Kecskemétre. Végülis mi baj lehet a nagyiéknál?! Anya nagyon furcsa volt, most hogy jobban szemügyre vettem. Fekete hajában már látszott egypár ősz hajszál, az arcán pedig, ha jobba megnézted, akkor észrevetted a fáradság jeleit.

-Na jó gyerekek. Ott jön a vonat. Nagyon vigyázzatok magatokra, és fogadjatok szót a nagyiéknak. Főleg ti fiúk. - fejezte be anya eléggé érzelgősen, mint aki mindjárt sír. Akkor vettem csak észre, hogy tényleg idaért időközben a vonat és megállt mellettünk.

-Nem igérek semmit. - Válaszolta Marci, de neki márcsak a hátát lehetett látni, ahogy száll fel a vonatra, nyomában Barnival, aki azért még hátrafordult, hogy intsen eggyet.

-Sziasztok! Akkor majd szünet után találkozunk. Érezzétek jól magatokat. - egy puszit nyomtam mindkettőjük arcára, mint ahogy a jókislányok szokták. Végül megindultam én is a vonat felé, és felszállás után lehuppantam a bátyáimmal szemben.

-Kinga huzzál már innen nem akarjuk, hogy bárki azt higgye, hogy hozzánk tartozol! - Marci sohasem a jómodoráról volt híres. Neki mindig komor arca volt, még a vonásai is haragos természetre utalnak. Ellenben Barnival, akinek állandóan mosoly ül az arcán, még akkor is ha rossz idő van és mindenkinek szar a hangulata. Néha én is elgondolkodok azon, hogy ők ketten hogyan lehetnek ikertestvérek.

-Jó, megyek. Nem kell egyszerre leüvölteni a fejem.

-Akkor menjél! Keress magadnak kis barátokat. - ezt úgy mondta, mintha és egy agyi fogyatékkal élő ember lennék. Felhúzott orral feláltam, és elmentem mellettük, de még vol időm lenézni Barnira, és eszrevenni, hogy ő ezt nagyon élvezte. Király már megint játsza a pártatlant. A vonat legvégébe mentem, ahol két srác ült, úgyhogy leültem a másik oldalra és elővettem a telefonomat.

-Szia bocsi, hogy zavarlak, csak azt szeretném megkérdezni, hogy megtudnád mondani nekem mennyi idő van? - az ablaknál ülő fiú volt az. Semmi különleges nem volt rajta. Barna szem, barna haj, átlagos halvány mosoly, félénk természet.

-Persze. 9 múlt 6 percel. - Rámosolyogtam a srácra, hogy valamennyire érezze, hogy ne nézem le. Ellenben a haverjában, mindent megtaláltam, ami egy tökéletes srácban megtalálható. (talán még többet is) Fekete szembe lógó haj, tengerkék szem, ragyogó mosoly. Ő tényleg az a fajta kisugárzású, akire, ha csak ránézel, megremeg a lábad és megállás nélkül vigyorogsz, mint valami bolondvagy egy félőrült.

-Köszi. Nagyon kedves vagy. - hozzám szólt!!! Te jó ég. Ez tényleg megtörtént? Még jó, hogy ülö, mert különben, már rég elájultam volna. - És hová tartasz? - komolyan kommunikálni, akar velem?

-Kecskemétre. A nagyszüleimnél töltöm a tavaszi szünetet. És ti, merre mentek?

-Békéscsabára. Meccsünk lesz. - amint kimondta, hogy meccsre mennnek, észrevettem, a nagy sport táskákat. Megállt a vonat, és kiírta, hogy megérkeztünk Kecskemétre.

-Hát nagyon örülök, hogy beszéltünk és sok szerencsét a meccsen. Csak ügyessen. - elindulam lefelé a lépcsön.

-Én is nagyon örülök hogy találkoztunk, és biztos vagyok benne, hogy még fogunk találkozni. - és kacsintott egyet. Ááááááááááá. Sarkon fordultam, és lementem a vonatról. A tesóim már ott vártak engem. Visszanéztem az elhaladó vonatra és az uolsó vagonból, az utólsó helyen integetett a két teljessen idegen srác. Visszaintettem nekik és szerencsétlenségemre Barniék ezt az egészet végignézték.

-Látom csak egy órára zavarunk el és te már be is pasizol. Nem fogtad vissza magad. - Marci röhögve bokszolt bele a vállamba, amit próbáltam vissza adni, de mindig elkapta a kezem.

-Ti üldöztetek el, ez a ti saratok. - nem is beszéltünk többet, de nem kellett két lépést sem tennünk kitört mind a hármukból a röhögés. Bárcsak ugyan ilyen "tudatlanul" jöttünk volna haza a tavaszi szünet végén. De mint azt mindenki tudja, vagy legalábbis remélem, hogy tudja, azt, hogy az élet nem tündérmese és minden mögött van valami. Csak annyit tudok mondani, hogy vigyázzatok a fura emberekkel,főleg hogyha azok a nagyszüleid, akikről egész eddig azt hitted, hogy mident tudsz. Vagy mégsem?

Minden a legelején kezdődik!Where stories live. Discover now