Dnes sem šla do obchodu a koupila náramky přátelství pro mě a Denču. Dnes jdu totiž za ní do nemocnice a tam mi řekne jak na tom je. Už se nemůžu dočkat. Mám nakoupeno a teď čekám na autobus, když konečně přijel na sedla jsem a jela až k nemocnici. Otevřela sem dveře a zeptala se na recepci kde Denča je. A pak jsem otevřela dveře od jejího pokoje.
J : Deni ?
D : ano
J : ahoj tak co ? Jak se máš ? Kdy tě pustí ? Ach jo proč pořád žvanim. Tak povídej
D : mám vyvrtlí kotník a bolí mě ruka ale jinak se mám fajn. Pustí mě pozítří ale nemůžu chodit ven protože budu mít berle.
J : aha , no musím jít jedeme k babičce měj se fajn !! Ahoj
D : ahoj
Pohled mě :
Jedu k babičce a hodlám si najít kluka. Denča měla jet s náma ale má ten kotník a když tam není Denča bude tam nuda.
Dojeli sme a já si šla vybalit věci a chtěla sem jít na zahradu. Zahrada je obrovská a já jí úplně miluju. Máme tam bazén,trampolínu a hebounkou trávu.
M : Ani nechceš zajít pro Nici
A : dobře
Cestou jsem šla kolem nějakého domu. Neměli tam plot a tak jsem se chtěla podívat vešla sem do těch keřů a najednou se mi zatočila hlava a já musela zavřít oči a pak ........
Probudila sem se v nádherných šatech na hebounké trávě. Přede mnou stál zámek hodně velký a vedle něj se pásly jednorožci.
Můj pohled :
Ty jo takovej sen se mi ještě nezdál nebo myslím že je to sen ale doufám že není.
Otočila sem se ale ty keře za mnou nebyly. Nebyl to sen. Zvedla sem se a rozeběhla sem se k zámku po hebounké trávě cítila sem se nádherně ale pak do mně někdo narazil nebo já do něj ?
J : omlouvám se
On : ne to já se omlouvám
Stoupl si a podal mi ruku. Byl nádherný a milý .
On : jsem Robin a ty ?
J : Nella
Moje mysl :
Musela sem si něco vymyslet abych se představila jako Áňa to by bylo hrozně divný.
R : to je hezké jméno. Si tu nová že ?
J : jo jak si to poznal ?
R : nemáš narovnané záda a nemluvíš spisovně
J : aha
R : máš nádherné šaty
J : díky, teda děkuji
Robin se usmál a řekl mi že mě vezme k němu domů. Já jenom kývla a šla za ním. Netrvalo dlouho a došli sme k lesu. Dovedl mě ke stromu na kterém byl žebřík, vylezl nahoru a řekl :
Pojď sem .
Chytla sem se a vylezla nahoru.
R : budeme se houpat po liánách až k mému domu
J : ale já se bojím.
Robin nic neřekl vzal mě do náruče a skočil se mnou dolů. Chytl se liány a houpal se ponich až k poslední tam mě vyhodil nahoru na terasu domu a vyskočil za mnou .
J : tý jo ty bydlíš na stromě !
R : jo
Zavedl mě dovnitř a dal mi jídlo. Pak se začalo stmívat a já sem začala být unavená Robin mě položil do postele a lehl si na gauč.
R : dobrou noc Nelly
J : dobrou Robine
Takže to by byla třetí kapitola . Užívejte prázdnin.
AHOJ!