2

575 43 4
                                    

Namještala se, uvijala, skakala, a ja ju gledam blijedo u dosadi. Odavno sam završio svoje i nisam imao strpljenja čekati ju da ona obavi što treba. Stenjala je previše, pomalo iritantno.

Kakve su ovo sise? Ne razumijem kako me uopće uspjela uzbudit sa ta dva viseća zvonca. Tek kad je skinula haljinu sam shvatio da na prsima nije imala ništa više od push up grudnjaka i lažnih umetaka. Razočaravajuće. Ispod mog nivoa, ali sve za malo seksa.

Gurnem ju sa sebe lagano ne rekavši ništa. Na licu sam joj mogao vidjeti bijes, nelagodu, posramljenost i začuđenost. Počela je urlikati nerazumno tražeći od mene bilo kakvo rješenje ili lijepu riječ. Šteta, ipak ju nije dobila.

"Zašto si me maknuo? Pa nisam još obavila ni pola posla."- mrmljala je nešto sama sa sobom dok sam navlačio majicu preko glave.

Di su mi hlače? Bože, ova trubi sto na sat. Stvara mi nervozu, a ja nikad nisam nervozan. Još se usudi pitati što ne valja. Droljo, preširoka si i jedva sam te osjetio.

"Ni nećeš!"- posmjehnem joj se cinično, navučem zadnju tenisicu i krenem prema vratima.

Ona još uvijek sjedi na krevetu gola i dalje izbezumljena s namjerom da mi još nešto kaže. Prije nego li se to dogodi, namignem joj zadnji put i zalupim vratima za sobom.

Čisto gubljenje vremena. Idem zapalit jednu na brzaka prije nego li se iskalim na nekome. Hmm, što to imamo danas? Chesterfield plavi? Može.

Izvadim iz zadnjeg džepa kutiju i upaljač. Taman krenem uvuč dim kad začujem poznat glas.

"Pusti me!"-da sam bio unutra, sigurno ne bi čuo njenu dernjavu. Kada sam se približio, oko nje su stajala dva muškarca. Jedan ju je držao za ruke kako bi se što manje micala dok ju je drugi pokušavao skinut.

"Khkm.."-pročistim si grlo i mirno ih promatram. Čekam što će sljedeće napraviti, a cigaru ne mislim pustiti iz ruku. Pa tek sam ju zapalio.

"Oj oćeš s nama?"-pristupi mi ovaj što ju je skidao na trenutak, zaustavljajući svoju misiju.

Zašto bih htio? Mogu ju dobit voljno bez da trepnem i nisam pao toliko nisko da moram tjerat nekoga da zadovolji moje potrebe. Skoro.

"Ne! Samo ću vas istuć, ako nemate ništa protiv."-slegnem ramenima i bacim opušak.

Hoćemo prvo lijevog ili desnog? Možda oboje? Nisu mi nešto u formi. Ovo bi trebalo bit lagano. Jedna, druga, treća, gotovo. Na podu je. Dobivam. Još samo jedan. Laganica. Ma smireno sa stilom. Vidi je, ova plače još uvijek. Ajde pričekaj da još ovog sredim, pa ćeš mi se valjat u postelji.

"Hvala ti. Ajme, ja ne mogu vjerovati da se ovo upravo meni dogodilo. Nikad nisam ni sanjala da ću ja biti jedna od tih cura koja će doživjeti takvo što i-"

"Sve pet."-krenem da ću otić i pustit je kad mi se odjednom približi i baci mi se u zagrljat. Stojim ukopano na mjestu jer ovo uopće nisam očekivao.

Ja se ne grlim. Nikada. Molim te, odljepi se od mene. Ovo je takooo čudno. Molim te, nemoj. Zašto se još nije pomaknula? Koliko će ovo još trajat? Gdje da ja stavim svoje ruke? Mislim, ja bi u gaće, ali možda prebrzo. Na dupe?

Ipak stavim ruke oko njenog struka jer mi se činilo neprimjereno nakon što je ovo doživjela, staviti ih niže od toga.

"..Viktore"-promrmlja mi u vrat.

Čekaj malo. Od kud ona mena zna? Ma stani. Poznata mi je od nekud.

Odgurnem ju malo da ju bolje pogledam kad ono to ona ista klinka koja mi je maloprije opalila šamar.

"Ma ne ti!"

"Ma šš.."-opet me zagrli, a ja nastavim stajat, ali ovoga puta nisam stavio ruke oko nje.

U svoj onoj zbrci, nisam ni primjetio njen plač dok nisam osjetio nešto mokro na svojoj koži.

Uff, jebem ti šta da sad radim? Riba mi plače. Nisam dobar u ovome. Da ju potapšam? Da joj kažem nešto? Daj, već sam prebio likove zbog tebe što još hoćeš od mene?

"Gle, moram ići."-osmjehnem joj se pomalo bez emocija i otiđem.

Morao sam otići što prije od nje jer se u meni budio neopisiv strah prisnosti koji izbjegavam kod svih, a ponajviše kod cura. Ni s jednom ne mogu održati neki dulji kontakt i ovako je najbolje za oboje. Žao mi ju je, ali to je jedino što će od mene dobiti.

Možda nekad seks, ali ja sam takva osoba i u mom životu nema mjesta ni za jednu osobu koja bi me potencijalno mogla povrijediti.

Opet.

ŠvalerWhere stories live. Discover now