Season 2. Chapter 31.(87.) /You&I/

644 40 9
                                    

.::"Mesélő" szemszöge::.
Niall remegő kézzel pengette a gitár húrjait, miközben énekete a dallt. Talán még sohasem hangzott a szájából ilyen átéléssel. Gyönyörű hangja betöltötte a repteret. Az izgatotságtól vagy talán a mérhetetlen mennyiségű szerelemtől remegett meg a hangja. Végig Melody szemébe nézett, aki már a szeméből kifolyó hideg könnycseppek miatt szinte semmit sem látott. Kettős érzelmek kerítették hatalmába, amelyeket nem tudott hová tenni. Egyszerre érzett bűntudatot, és óriási mennyiségű szerelmet, azonban ezeket az érzelmeket félem is körülvonzotta. Félt attól, ha a fiú esetleg ismét elhagyja, a szíve olyan mértékben összetörik, hogy soha nem lesz képes azt senki begyógyítani. Niall éneke áthasítottak a szívén, ezzel örökre beleégett. A szőke fiú egyre közelebb ért a lányhoz, közben szemét végig Melody tekintetében tartotta. A megható jelenetet rengeteg ember követte nyomon, sokan le is videózták. Másnapra biztosan meghódítja a közössegi oldalakat, hanem még ma délutánra.
- You and I- fejezte be Niall a dalt, majd arrébb tette a gitárját, és letérdelt Melody elé. A lány könnycsatornái még jobban eleredtek, mikor Niall előhúzott egy gyémántgyűrűt.
- Nem is tudom, hogy ilyenkor mit is mondhatnék neked! Én nagyon szeretlek! Nem kérlek másra, csak egy dolgot adj meg nekem! Kérlek légy a feleségem!- Niall szemeiben is jelentek meg könnycseppek, hiszen nagyon félt a lány válaszától. Jogosan rettegett. Nem tudta, hogy Melody megbocsáltotta e neki a múltban történteket, és igent mond, vagy még mindig haragszik rá, és ezátal nemet ejtenek ki azok a csodálatos ajkai. Ez a két lehetőség létezett. Az első válaszlehetőség esetén Niall lenne a világ legboldogabb férfije, viszont a másodiknál megszakadna a szíve.
- Igen! - Melody csak ennyit tudott kinyögni, hiszen torka kiszáradt, összeszorúlt. Niall- nek ennyi is elég volt. Gyorsan felpattant, majd immár mennyaszonya ujjára húzta a gyűrűt. Melody gyorsan Niall nyakába ugrott, szorosan ölelte át a vőlegényét. Niall kitörő örömmel ölelete vissza a lányt, majd megcsókolta, közben pedig barna hajával játszadozott. Kétségtelenül ő volt a világ legboldogabb embere.

Sajnálom, hogy ez a rész most ilynen rövidre sikerült, de igen csak a történetünk végen járunk! Olyannyira, hogy már csak a befejező rézsek vannak hátra! Megvan már az ötlet, már csak meg kell valósítani, azt pedig nem tudom mikorra fog készen lenni! Addig is élvezzétek a szünetet, és gondolkozzatok el azon, hogy ki volt a kedvenc szereplőtök, melyik páros kapcsolata fogott meg a legjobban, és, hogy miért szeretettétek ezt a sorozatot! :-) Puszi: Moncsi <3 <3

Story Of My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin