Uristen gyeremekeim meg lett a tobb mint 250 koveto. Hat en ledobbentem emberek.
Jo olvasast gyermekeim 😂😍💕
(Aprobo a Jet Black Heart-ot, töröltem mert egyszerűen nem volt ,hozzá ötletem. Sry aki netan olvasta)
Számomra akkor már nem volt remény. Életem legszebb 2-3 hete volt amig nagynehezen de Luke-kal voltam...és küzdött értem. Ellöktem magamtól de az ő hibája.
...Soha a jó büdös életbe nem voltam még másnapos és ez valami borzalmas. A fejem hasogat és hányingerem is van, ráadásnak még a földön is aludtam, arcom ragad a.....könnyeimtől(?). Semmire se emlékszel de mikor felültem a hátsomba belelnyilalt a fájdalom. Te jó ég? Lefeküdtem Luke-kal vagy mi? Annyi rémlik csak ,hogy elmentem Calummal kocsmázni és a harmadik sör után már képszakadás. Ugye nem Calummal...? Te jó ég ha én lefeküdtem Calummal akkor...Mikey utálni fog! Na meg én is utálom már magam de ha tényleg megtettem akkor...elásom magam egy életre.
Na de felkászálodtam a földről majd levetettem a pia szagú ruháim. Megkerestem a sötétbordó skinny jeans-em majd felvettem egy tanktoppot és rá a nagy fekete pulcsim. Lementem reggelizni de nem ültem oda Calumékhoz. Egyedül ültem mert nem volt kedvem hozzájuk. Vagyis...csak Luke-hoz nem volt kedvem meg Calumhoz. Szegény Mikey előtt nem tudnék titkolózni. Luke rám elemte csodás kék szemeit és....úgy szemeztünk óráknak tűnő percekig és mintha...könnyek csillogtak volna a szemében. Hunyorogva néztem rá és szerintem ebből levágta ,hogy látom, hogy csenben sír. Elkpatam róla tekintetem majd megkentem egy kalácsot amit be is vágtam gyorsan mert már csak 5 percem van ahogy Mikeynak is. A reggelim megevése után rohantam is át a villába csak aztán rájöttem ,hogy semmi cuccot nem hoztam ezért felrohantam a szobámba, hoztam a rajztáblám, rajzmappám és a festékeim mert első órám szakma....
Festőn ma azt kellet lefesteni valamilyen módón ami/aki sokat jelent nekünk. Először csak felvázoltam. Egyik oldalra anyát meg Laurent és szellemként Harryt. Mikot ő vázoltam akkor összefacsarodort a szívem.....aztán a háttérbe ott egy árnyékszerűség ami felett esik az eső. Ő egy árny de a mellkasába lesz egy összetört szìv. A lap másik felét le is vágtam mert nem kell. Aztán mikor a válatolással készen voltam akkor neki is álltam. Mivel most nem volt kedvem tökölni ezért akvarelleztem. Akvarellnél foltokba kell gondolokzni, és fehéret nem lehet használnim , ha fehért akarunk akkor az a lap fehérje. Az első öt óránk a szakma és csodák csodájára kész is lettem az alatt az 5 tanóra alatt. Beadtam bár kissé össecsapott lett majd mikor mindenki végzett akkor egyessével felmutatta a tanár és el kellet mondanunk ,hogy mit ábrázol a festmény. Néhány grafika szakos is bejött mert gondolom nekik már szünet...köztük Mikey is bejött. Igazából festőn csak 9en vagyunk. Csak remélem én leszek az utolsó.
-Kevin...Szóval?-mutatta fel a mellettem tanyázó fiú festményét.
-Ő a kutyám. Nagyon fontos nekem mert már 5 éves korom óta velem van.-mondta egy kisfiús mosollyal
-Igazán szépen kidolgozta ilyen rövid idő alatt. 4/5-öt adok. Na de a következő...-mutatta fel Angie festményét. Ő ilyen kis csendes lány.
-A plüss macim. Lehet gyerekes de ezt még a halott nagymamámtól kaptam és sokat jelent nekem.
-Akvarellezett. Hagytad élni a festéket és igazán plüss szerű lett. 5-ős...és...oh. Ashton-nevemre felkaptam a fejem és egy nagy sóhajtás után bele is kezdtem.
-Nos ők itt a családom. Anya, a hugom Lauren és az...őcsém, Harry.-hajtom le a fejem.
-Oh...részvétem!-mondták egyszerre mire csak szomorúan megráztam a fejem aztán folytattam volna de a tanárnő belekérdezett.
ESTÁS LEYENDO
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
De TodoEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?