Mi-am dat seama si eu dupa ce l-am tradus de faptul ca acest capitol este foarte scurt. Nu eu l-am facut asa deci nu ma invinuiti pe mine. :)) xx
"Taci! Tu glumesti?! Sunt la camera ascunsa, nu-i asa?" Imi urla Cassie in ureche cu entuziasm, asezandu-si telefonul in partea cealalta.
"Da da, ok, da." Conversatia ei cu oricine o fi continua pentru un timp. La un moment dat inchide telefonul si ma priveste socata.
"Ce?!"
"Am castigat!" Incepe sa sara in sus si in jos incontinuu, tremurand.
"Am castigat ce? Cine naiba era la telefon?!"
"Iti amintesti ca luna trecuta m-am inscris la un concurs la care premiul consta in bilete V.I.P. pentru One Direction?"
"Cred ca da, da, imi amintesc." S-a inscris cu aproape trei saptamani inainte ca acest concurs sa se termine, folosind 3 e-mail-uri diferite, numarul meu de telefon, numarul ei si numarul mamei ei.
"AM CASTIGAT! AM CASTIGAT 2 BILETE!" A inceput sa tipe apucandu-ma de mana si sarind in sus si in jos din nou. Am inceput sa sar si eu cu ea amintindu-mi de intalnirea mea cu Louis. Ma intreb daca mai stie cine sunt. "Ii vom intalni pe cei din One Direction!" Evident, ea a uitat ca eu deja m-am intalnit cu unul dintre ei..
Odata ce s-a calmat, mi-a pornit laptop-ul si a inceput sa deschida email-urile castigatoare. "LE-AM LUAT. UITE-LE!" Imprimanta a pornit si a printat biletele rapid.
"Ei bine, practic EU le-am luat.." Ochiii ei caprui m-au fixat pentru cateva clipe. "Dar din moment ce esti cea mai buna prietena a mea, presupun ca poti veni.." Mi-a zambit larg Cassie si a inceput sa topaie din nou.
"Va trebui sa mergem sa ne cumparam ceva dragut de imbracat." Dau din cap aprobator privind biletele. 20 IUNIE. Cei 5 idoli ai meu vor veni in tara mea in mai putin de 3 saptamani.