Russian Rulette Intro

3.4K 12 1
                                    

Jessica, te caută cineva!

  Uf, ce dimineață frumoasă! Nici n-am timp să mă dezmeticesc bine că mama și urlă să mă trezesc. Mai nou strategia ei pentru a mă trezi este de a striga ca disperata din capătul scărilor presupunând că mă caută cineva, da mă caută dracu. Înfine, trag repede o pereche de jeansi nergii, o maletă cu volane albă și-mi arenjez părul așa pe fugă, apoi cobor jos să văd cine mă ”caută” .

- MAMĂ DE CÂTE ORI ȚI-AM SPUS SĂ NU MAI STRIGI AȘA, ȘTIAI CĂ DORM?!

- Jessica, honey...eu zic că mai bine deschizi ușa, chiar te caută cineva!

- Să fie ca tine că de altfel..., n-am mai spus nimic și am apăsat mânerul clanței și am deschis ușor ușa. Nu pot să cred! Tu?

- Yeah baybe, i am here for you. You are happy? spune el.

- Of course my love, but....how? OMG, you are real right?

- Yeah, i'm real, and i'm here, îmi ia mâna care bineînțeles tremura și o sărută ușor. Stai liniștită sunt aici cu tine, și tot cu tine voi rămâne de acum.

- Păi și trupa? Concertele? Reputația...

-  În cariera mea nu se va schimba nimic, tu vei merge cu mine în concerte. O perioadă te prezint ca fiind stilista mea apoi....rămâne de văzut.

- Deci ești incredibil, mulțumesc Harry :3 , îl îmbrățișez strâns apoi îl sărut pe obraz.

- Always for you....always, îmi răspunde și el la îmbrățișare...

• Intro, the end! Urmează capitolul 1 :) Stay tuned !

Russian Rulette (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum