rainbow123: doamne iartă-mă! eşti atât de prost măi omule?
blueberry: ce ai cu mine?
rainbow123: nu, nu am eu ceva cu tine, toată lumea de la şcoală a avut ceva cu tine!
blueberry: şi de ce mă rog?
rainbow123: ai dreptate, nu aveau nici un motiv. totul a decurs perfect normal. adică, da, e perfect normal să vii îmbrăcat ca o zebră de are de gând să danseze streetdance pe înttuneric, tocmai de aceeaşi luându-şi haine fosforescente. ah, şi nici lanţul ăla de doi metri grosime nu a fost ieşit din comun.
blueberry: îşi cam urăsc sarcasmul, ştii?
rainbow123: şi eu ţi-am urât hainele, ştii? ce ţi-a venit să te îmbraci aşa de... fosforescent?
blueberry: ai spus că trebuie să fac ceva ca să ies în evidenţă.
rainbow123: băi, dacă tot vrei să ieşi atât de mult în evidenţă, de ce mă rog nu îşi pui un clopot de vacă la gât, că aşa chiar o să te vadă toată lumea.
blueberry: ştii ce cred eu?
rainbow123: ''da, am fost un om tâmpit, şi ar trebui să apreciez faptul că tipa asta super cool şi sexy vrea să mă ajute, însă pe mine m-a scăpat mama în cap la naştere, aşa că nu gândesc la fel de logic precum Merope. sunt atât de prost!''
blueberry: hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha am uitat partea mauzantă.
rainbow123: .... slab, Percy, slab.....
blueberry: ai vrea să mă înveţi tu ceva mai bun domnişoară a-tot-ştiutoare?
rainbow123: prostia nu se paote vindeca, tâmpitule.
blueberry: deci de asta nu te poate ajuta nici un medic. cred că e în ADN...
rainbow123: ai spus ceva?
blueberry: săraca de tine. şi mai eşti şi oarbă.
rainbow123: eu nu sunt, dar dacă îmi forţezi mâna, imediat te orbesc.
blueberry: da, cu ''frumuseţea ta orbitoare''? ....slab, Merope, slab.....
rainbow123: vorbeşte ăla cu numele de Percy.
blueberry: ai vreo probelmă?
rainbow123: eu nu, dar sunt sigură că muzeul o să vrea să te ia pe post de exponat. o să te închidă într-o vitrină, iar ceva mai jos, pe o plăcuţă să scrie ''Percyemus Rex. Rasă pe cale de dispariţie.''.
blueberry: ce n-aş da să dispari mâine!
rainbow123: da da.
blueberry: apropo...
rainbow123: ce ai mă?
blueberry: ai vrea....? să...
rainbow123: eşti tâmpit, scrie şi tu o propoziţie normală!
blueberry: ai vrea să... mergem mâine la o pizza.
rainbow123: nu.
blueberry: nu?
rainbow123: glumeam, mă.
blueberry: ăăă, dacă nu vrei...
rainbow123: nu! adică... vreau să spun că nu o să mergem ca cuplu, nu?
blueberry: cee? nuuu.
rainbow123: ah, bine. atunci cred că e ok. dar nu o să pară ciudat?
blueberry: de ce ar fi?
rainbow123: nu ştiu...
blueberry: deci, eşti liberă mâine?
rainbow123: da, măi tâmpitule!
blueberry: atunci, tu proastă, ne vedem mâine.
rainbow123: da, bine.
blueberry: apropo, să ştii că nu te plac.
rainbow123: ce? nici eu pe tine.
blueberry: da, asta chiar ar fi ciudat.
rainbow123: da, dar nu ar fi o mirare pentru mine, băi tâmpitule.
blueberry: air începi cu frazele de ''om cult''.
rainbow123: doar nu vroiai să încep cu frazele de ''om culturist''.
YOU ARE READING
mesaje online
Random'' ne-am cunoscut la cafenea, iar de atunci ne tot trimitem mesaje.''