0.1(Dışlanma)

198 14 5
                                    

Öncellikle şunu söylemek istiyorum ki ben çok uzun bir süre dışlandım ve bunu kaldıramayacağımı düşündüm. Kendime tonlarca kez zarar verdim. Her gün saatlerce sabahlara kadar ağladım. Ve bunu insanlardan saklamaya çalıştım. Umrumda değilmiş gibi göstermeye çalıştım. Benim için gerçekten zordu ve bir sürü hata yaptım. İlk olarak şunu kesinlikle bilmelisin ki sakın kimseden suçsuz yere özür dileme. Sakın gururunu ayaklarının altına alma. Her şey daha kötü olacaktır. Ama tabii ki eğer suçun varsa ilk önce özür dile. Eğer karşındaki kişiyle probleminizi konuşarak çözebiliyorsanız, konuşma seçeneğini ilk başta değerlendir. Ama eğer karşındaki kişi olgun birisi değilse ve seni dışlamaya devam ediyorsa onun üzerine sakın gitme. Bu sadece onu daha da hırslandıracaktır. Açıkçası ben suçsuz yere sürekli özür diledim ve karşımdakinin ayaklarına kapandım. Bu yaptığım çok yanlıştı ve karşıdakinin daha çok tatmin olup devam etmesine yol açtı. Bu yüzden sen sen ol ve sakın gururunu yitirme. Belki şu anda geçtiğimiz sene aynı okulda olduğum kişiler bu kitabı okuyordur ha? Eğer okuyorsanız, sizden saklamaya çalıştım hep. Utandım, korktum. Dışlandığımı bilmenizi istemedim. Tahminen şu an yardıma ihtiyacı olan kişilerde istemiyordur. Belki şu anda farkında değilsin ama gerçekten yalnız kalmak utanılcak bir şey değil. Sana yemin ederim yalnızlık, yanında çakma insanlar olmasından çok daha iyidir. Ayrıca her ne olursa olsun seninle aynı şeyleri yaşamış insanlar var ve onlar seni anlıyorlar bunu unutma. Eğer benimle aynı şeyleri yaşayan birileri varsa onlara yardım etmeyi çok isterim. Bana istediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Bir de şunu söylemek istiyorum, Ben dışlanırken beni dışlayan kişiler dışlama nedeni olarak 1 yıl öncesinde yaptığım aptalca şeyleri söylüyorlardı. Ben yüzlerce kez yalvararak özür diledim ama yapmaya devam ettiler. Hata etmişim çünkü zaten benim yaptığım aptalca şeyler yaşanırken onlarda aynısını yapıyordu ama niyeyse (!) sadece benimkini kafaya takıp dışladılar. Geçmişte hata yapmış olabilirsin, eğer sen bu hatanı anlayacak kadar olgunsan sakın onların ayaklarına kapanma. Ayrıca her zaman iyi biri olmaya bak. Önemli olanda bu zaten. Unutma ki seviliyorsun.Umarım sana yardımcı olabilmişimdir.

Konuşmamı istediğiniz bir konu varsa yorum atabilirsiniz.

ÖnerilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin