"Aaaaaaauch" !!! jerit Taehyung sebaik sahaja penampar Luhan hinggap di belakang kepalanya. "Sampai hati kau tampar aku sampai macam tu sekali"sambung Taehyung sambil menggosok belakang kepalanya untuk mengurangkan rasa sakit. "Padan muka". balas Luhan lalu menjelirkan lidahnya.
"Haaa lain kali kalau nak pinjam tuala orang bagitahu. Ni tak.. kau main ambek je. Kan dah kene penambar sebijik!" Tegur Luhan dengan sedikit sindiran yg kedengaran agak pedas.
"Ye lah.. ye lah.. aku tak ambik dah lepas ni. Aku curi je." Jawab Taehyung membuatkan Luhan menjelingnya tajam.
"Kalau aku nampak kau ambil tuala aku tanpa kebenaran, bukan penampar lagi aku bagi tapi PENUMBUK YANG AKU BAGI, FAHAM!!"
"Ye lah dinosaur."
"Apa dinosaur, dinosaur. Nak kene penumbuk?!" Soal Luhan lalu menunjukkan penumbuknya. Dengan pantas Taehyung berlari masuk semula ke tandas biliknya.
"TAEHYUNG!! KIM TAEHYUNG!! KAU BUKAK PINTU NIII!!" jerit Luhan sambil mengetuk pintu bilik mandi Taehyung dengan kasar.
"Hai ini author dari "mybe its to late"mianhae sebab tak buat"mybe its to late"untuk yang baca ajerrr cerita tu kak aku dah delete"..
"Aaaaaaah aku bosanlah duduk diam kat sini Appaaaaaaa nak pergi shoppingggggggg"
"Ish takde shopping shopping"
"UNDERSTAND!!"
"Yes Appa"
"Bagus duduk diam diam faham"
"Faham pondannnnn"
"Jaga sikit mulut kau tu ehhhhh".