the woods

23 0 0
                                    

En daar liep ik dan helemaal alleen over een eenzaam pad. Ik had geen idee waar ik was, maar dat maakte mij niet heel veel uit. Hier in de bossen was ik vrij en hoefde ik geen rekening te houden met andere "lotgenoten".
Ik was hier al vaker geweest dus ik wist de weg wel. Maar vandaag was er iets anders dan normaal, ik kon het voelen. Terwijl ik mijn bessen aan het eten was en rustig verder liep hoorde ik verder op gekrijs van een wild beest. Eerst wist ik niet wat het was en wilde eigenlijk wegrennen. Maar ik raapte mijn moed bij elkaar en ging er tog op af.
Toen ik daar was stond ik even stil, ik pakte mijn handboekje die ik over de tijd bij heb gehouden om te kijken wat voor beest dit was. Het was namelijk een soort van draak. Hij was helemaal roze met een soort van stopjes op zijn horens. Hij had allemaal kettingen om zich heen hangen als soort van schatten die hij over de tijd verzameld had. En toen zach ik dat zijn staart vast zat in een soort van berenklauw.
Ik bedacht mij geen moment en wilde het arme dier bevrijden. Ik stap langzaam naat het wezen toe terwijl hij mij doordringent en angstig aan keek. Ik kalmeerde hem met mijn stemgeluid.
Opeens begon hij hoge tonen te krijsen en ik probeerde hem te kalmeren, maar het geluid werd steeds heftiger en erger. Het begon pijn te doen aan mijn oren en kreeg het gevoel dat ik ging flauwvallen.
Opeens schrok ik wakker in mijn bed en zag dat mijn wekker mij uit deze soort van droom had gewekt.

NO-Sleeping BeautyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu