Niektorý tvrdia, že mám ťažký život. Prečo? Lebo obaja moji rodičia sú archeológovia a my stále cestujeme, napr. minule sme boli v Egypte. Že kto? Ja, mama a oco, viac nás v našej rodine nieje (myslím najbližšiej). Moji spolužiaci a spolužiačky sa mi rehocú, že som archeologická vykopávka Flor. Moje skutočné meno, je Florenc Peggy Mai Auror. Myslím, že mi spolužiaci závidia. Bola som už vo všetkých piatich kontinentoch, a niektorý iba tu, v Anglicku v Londýne. Bývam v známej Londýnskej štvrti v krásnom 5- izbovom dome. Moji rodičia sú veľmi známi archeológovia. Momentálne pracujeme na hľadaní veľmi starej jaskynnej maľby. Mám 15 takže mi dovolili s nimi pracovať. Tá maľba je stará asi 250 - tisíc rokov. Práca archeologičky ma celkom baví, i keď, je niekedy veľmi zdĺhavá. Napríklad, keď musím asi 2 hodiny očisťovať nejaký čriepok ktorý by mohol patriť k inej výkopávke. Najhoršie je, keď zistíš, že je to bezcenný črep. Na práci archeológa sa mi páči, že je to vždy dobrodružstvo, lebo väčšinou, keď nám niekto dá nejaký tip na miesto, kde sa predpokladá, že by sa tam mohlo niečo nájsť tak tam ideme. Raz sme išli s rodičmi do jaskyne. Mala tam byť kostra pračloveka. Tá jaskyňa bola veľmi strašidelná, lebo nám nad hlavou stále poletovali netopiere a splašene húkali. Jeden do mňa omylom narazil, chudáčik:) Nakoniec sme v tej jaskyni nenašli nič iné ako kopy pavučín a splašených netopierov. No raz, raz si z nás spravil zlý žart. Bolo to takto: Raz bol môj otec na najakej výstave kde ukazovali rôzne archeologické nálezy. Ocko tam stretol jedného muža a začali sa spolu rozprávať. Muž sa predstavil ako archeológ Bob Hunges. Povedal ockovi, že vie o jednom mieste kde sa vraj ukrýva poklad. Ďalej hovoril, že je už starý a to miesto nemôže vyhladať. Ocko naletel, veď ako inak:) To miesto sme potom hľadali, a keď sme ho našli, začal po nás niekto strieľať, a tak sme rýchlo utiekli. Potom mama vyhrešila otca a povedala:" Rudy, vďaka tvojej detinskej dôverihodnosti, sme takmer prišli o život!"
Otec sa volá Rudolf Louis Auror (Rudolf - hrozné meno). Mama sa volá Abneris Marie Franleis Auror (Abneris - krásne meno). Všetci v našej rodine majú dlhé mená, teda okrem nášho psa:
Fena- Sennie Art Majert
Môj pes je pudel, pudle totiž milujem. Sú veľmi elegantné. Iba BLBEC môže tvrdiť, že sa MÔŽEM venovať IBA archeológii!!!
Moji rodičia mi splnia všetko čo mi vidia na očiach, a vďaka tomu som dostala aj môjho prvého psa-SENNIE. A keď mi v očiach vydeli veľkú túžbu po priateľovi, rozhodli sa, že mi kúpia domáceho maznáčika( ktorým sa stala Sennie:). Keď sa ma rodičia spýtali aké zvieratko chcem, nezaváhala som ani na chvílu a povedala...PUDLA!!!Dúfam, že sa vám príbeh páči. Prekonala sam sa, a príbeh má okolo 500 slov:) Inak pudla Canny mám aj v ozajstnom živote. Chyby prosím ignorujte.
Baví vás to? Mám písať ďalej?
YOU ARE READING
Záhada jaskynnej maľby
ActionFlorenc Auror má 15 rokov a pomáha svojim rodičom, obom úspešným archeológom ako pomocná archeologička. Práve pracujú na hľadaní starej jaskynnej maľby, a keď ju konečne nájdu, objavia tam niečo čo tam určite nepatrí.KRV!!! Flora pochopí, že ide o...