∆ 34. osa ∆

143 13 2
                                    

Draken kasvot olivat vääntyneet inhosta, nähdessään mitä Max äsken teki. Hän karjaisi ja levitti kätensä. Maxin olan yli näin Beaun ylimielisen virneen. Hän oli selvästi mielissään Draken purkauksesta.

Max asteli kauemmaksi Drakesta ja kääntyi ympäri, selkä Drakea päin suojatakseen minua. Hänen kasvoillaan oli päättäväinen ilme, mutta arvasin hänenkin pelkäävän.

Kurkistin varovasti Maxin takaa ja kauhukseni toivoin etten olisi nähnyt oliota. Drake oli muuttunut pelottavaksi mustaksi olennoksi, jolla oli isot härän sarvet, lohikäärmeen siivet ja pirun häntä.

Tuijotin olennon verenpunaisiin silmiin. Paholainen! kiljaisin haudaten kasvoni Maxin rintaan.

"Piski! Sinun takia tyttö joutuu kärsimään!" Drake puhui uudella matalalla äänellään. Max laski minut varovasti maahan, ja kääntyi Drakea kohti.

"Oletko varma, että tämä on hänen arvoista?" Max kysyi tyynenä. Hän puristi minua kädestä, kun lyyhistyin ja käperryin maahan.

"Älä puhu minulle saastainen rakki! Et ole sen arvoinen. Kaikki ovat pettyneet sinuun ja lopulta hylänneet sinut. Niin tekee tämäkin tyttö. Hyvällä tai pahalla." Matala murina kuului Maxin sisältä, kun Drake uhkaili ja loukkasi häntä.

"Anna mennä vain. Hänen luokseen et pääse ennen kuin olet hoidellut minut!" Max sanoi Drakelle hieman kovempaa.

Miksi teet näin?! minun teki mieli kirkua Maxille. En ole mitenkään erikoinen!!

Olin jo nousemassa ylös, kun kuulin äänen päässäni. Älä tee mitään harkitsematonta, kuului vakava ääni jossain tajuntani perukoilla. Katselin ympärilleni hämilläni siitä, että kuka puhui.

Max murisi edelleen edessäni tasaisesti ja vakaasti. Hän seisoi kuin kivi, ja tunsin kuinka hänen kätensä yhtäkkiä lämpeni.

"Onko tämä oikeasti tarpeen?" Ääni kuului Draken laumasta, ja ääni kuului tytölle. Beau oli astunut eteenpäin tuijottaen Drakea tiiviisti. Hän näytti vastahakoiselle sanoessaan tämän, mutta kuitenkin hän seisoi sanojensa takana.

Beauta mulkoili valkosilmäinen poika lauman seasta ja käsitin Beaun kehon ärtyneistä liikkeistä, että he kävivät keskustelua.



Mielipiteitää😛😛
~Rose

Kyyhkysen lentoWhere stories live. Discover now