Dragi cititiori , acum e timpul sa vorbim despre viata . Despre lucrurile importante si nefolositoare. Pentru inceput , vreau sa spun ca orice am face si orice am incerca , nu vom putea schimba destinul . La asta ma gandeam intr-o zi de joi , cand stateam in camera mea si imi faceam tema la romana . Aveam o zi mai nasola si incercam sa compun o lucrare despre intelesul vietii si al omului . Imi puneam foarte multe intrebari , la care nu stiam sa raspund . De exemplu , de ce ura este mai mare decat dragostea ? De ce oare ? Pentru ce ne straduim in viata ? Pentru o bucata de paine , pe care azi o ai si maine nu o mai ai ? De ce totul se schimba ? De ce azi ploua si maine e soare ? De ce nu se poate trai fara zambet ? Sunt niste intrebari la care nici cei mai mari filosifi n-ar putea raspunde . Eu concep viata ca pe un obiect , dar defapt nu-i asa. Viata e ceva invizibil , fara culoare , fara gust , fara miros. Fara nimic , dar insemnand totul . Este uneori ca si un creion alb : uitata , nefolositoare si insignifianta . Te-ai simtit vreodata atat de singur incat nimeni sa nu te faca fericit ? Cred ca , da. Fiecare are un moment 'mai nasol' in viata . Doar unul ? Mai multe , cu sutele . Sunt oameni care au plecat in cautarea paradisul , dar s-au pierdut pe drum si , din pacate , au ajuns in infern .
Nu ti-ai scris niciodata o lista cu 'ce poti face o viata intreaga' ? Macar cateva numere sa iti fi scris . Nu ai incercat ? Eu da , si am reusit . Acum , vreau mult mai mult . Vreau imposibilul . Vreau totul , dar nimic . Vreau sa zbor , sa ajung in paradis , sa fiu fericita o viata intreaga . Vreau prea mult , dar sper , ca cineva sa imi ofere . Sa-mi ofere o viata frumoasa , fara de probleme. Nu-ti fie frica sa visezi ! E ceva posibil si adevarat ! Visele se indeplinesc . Speranta e singurul lucru in care poti crede . Un copil sarac traieste doar cu o speranta , cu o stea norocoasa. Cu un 'ursulet' care il pazeste . Saracii copii ! Si noi ne plangem ca nu avem Iphone sau nustiu ce telefoane . Noi vrem lucruri sofisticate , iar ei lucruri utile . Vor ceva care sa ii poata tine in viata , un miracol . Ar dori sa existe un trandafir al intelepciunii , al norocului , ar tuturor posibilitatilor . Vor sa il planteze , iar apoi sa smulga cate o petala rosie ca sangele si sa se indeplineasca o dorinta . Atat vor . Un miracol .
Pentru mine , asta e viata . Un infern . O invidie . O persoana fara suflet . Un nimic . O eternitate . O frumusete . O lectie . <3